Girl Or Boy

Author : Cik Rose Cute | 3:49 PM | 0Total Comments |
Hari ni nak cerita sikit...kebetulan ada gambar si budak hiper aktif ni.....tgklah dia bukan main lagi..duk kat patung  tu...sekali tgk cam perempuan..kan...kalau pegi mana2 mesti org tanya budak ni ..girl ke???jenuh ibu menjawab "bukan Boy"...kalau anda tgk?


Tgk...Patung tu..asyik pandang dia..jer...Haziq tetap dengan muka senyumnya...


Ni..lagi comelkan....perasan pulak aku ni...puji anak sendiri...bukan main seronok lagi..benda tu tak gerak pun..kalau menantang tu gerak,tak nak si haziq ni naik...penakut...apala anak ibu ni...sia-sia jer ada anu...Budak ni penakut no 1 dengan lipas,katak,ulat gonggok...lipas jauh lagi..kalau dia nampak mesti dah melalak...takut si lipas gigit dia punyer anu....he..he..

Pssttt!! story Haziq Hanif 3 tahun lebih....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠