19 February 2011

BELANJAWAN UNTUK BULAN MAC

Ada apa dengan cinta??

Tak lama lagi nak masuk bulan mac..,Dalam bulan mac banyak perkara indah...nak tahu????
  • My birthday
  • Birthday anak keduaku(Haziq Hanif)
  • Mungkin aku tengah berpantang masa tu...(camna nak maman kek birthday aku ni...ada jawapan?)
Orang dalam pantang boleh makan kek ke?Itu soalan bodoh ker?Aku baru berhajat nak makan kek perisa Blue berry...hari tu ada jiran bagi rasa kek perisa tu emmm sedap!!!tak cukup rasanya..tu yang plan nak beli bila birthday aku dengan anak aku...camna erk...
Yang sebenarnya aku bukan nak karang pasal kek birthday..ni ha...untuk belanjawan bulan mac ni...
  1. Rumah-Rm 650.00
  2. Kereta-Rm 350.00 (kereta ni..bulan ni last bayar )
  3. Bil air-zero
  4. Bil api-Rm 73.09 (campur bulan lepas punya tak tahu la..berapa,bil bulan ni tak sampai lagi)
  5. Astro-Rm 84.00
  6. Bil tel-Rm 79.05
  7. Sekolah Sahira-Rm 155.00 (sekali transport sekolah)
  8. Penapis air-Rm 100.00
  9. Susu Haziq-Rm 60.00
  10. Pampers Haziq-Rm 60.00
  11. Hutang-Rm 300.00 (Dengan Abang Ipar pasal rotex hari itu)
  12. Belanjawan Dapur-Rm 300.00
Anggaran semua dalam-Total: Rm 2274.23 tu belum campur dengan bil api bulan ni lagi...



No comments:

Post a Comment

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠