Gambar Bekas Isteri...Suami Irma

Author : Cik Rose Cute | 5:43 PM | 34Total Comments |
Kalau tengok dalam gambar kat bawah..cantik jugak bekas isteri suami Irma nie ya....Bagi pendapat aku  cantik lagi Irma hihihi...Irma cantik,manis,ayu,lembut semua ada...Bila mak mertua tengok sejuk mata memandang....Betul tak?


foto ini di paparkan sekadar untuk berkongsi dan untuk pengetahuan sahaja.Tidak bermaksud untuk mengungkit atau mengambil tahu kisah lama suami irma okey...Cuma ada beberapa pihak yang bertanya tentang hal ini...Sumber

P/S:Pendapat korang camna?korang dah tengok ke gambar isteri bekas suami Irma? Kalau belum tengok...boleh tengok puas2 hihihi

P/S:Aku doakan Irma sentiasa bahagia dengan kehidupan sekarang dan kekal hingga ke syurga...Amin..Klik Iklan


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

34 comments:

  1. memang cantik lagi Irma.. :)

    ReplyDelete
  2. mISS Z rasa Irma secocok dengan suaminya..Perkara lepas, dah jadi sebuah kenangan..Yang sekarang perlu di jalani :)

    ReplyDelete
  3. yang sudah tu sudah la. huhu.

    ReplyDelete
  4. larrr. suaminya pernah kawen ye. ingtkan anak teruna :)
    tkpelah dh jodohkan, moga mereka bahagia

    ReplyDelete
  5. betul tu..cantik dan manis lagi irma.. :)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum rose...moga jodoh mereka kekal hingga hujung nyawa...:)

    ReplyDelete
  7. mmg santek la ex wife dia....irma pn santek plus ayu

    ReplyDelete
  8. ehhh suami irma ni duda rupanya.. hehe bru taw.. ketara sgt tak berapa amik sgt hal mcm ni hehe.. cuma taw dia daa kawen jak.. heehe

    ReplyDelete
  9. acik tak pernah tengok lagi..
    tapi acik tetap sukakan irma.sepadan sangat..

    ReplyDelete
  10. doakan mereka bahagia...lupakan kisah silam,buka buku baru

    ReplyDelete
  11. mmg irma la lagi ctk...saya pernah tgk gak aritu kat blog mana ntah..

    ReplyDelete
  12. @fieda


    duda kah.. ?
    baru tau.. takpelah moga kali ni sampai ke akhir hayat

    ReplyDelete
  13. dya tetap sukakan irma..bagai pinang dibelah dua..

    ReplyDelete
  14. moga irma dan suami berbahagia..^^

    ReplyDelete
  15. moga irma dan suami berbahgia~ :)

    ReplyDelete
  16. Duda atau anak teruna bukan isu nya kan...yg penting hati baik dan ikhlas. Spt juga bagi lelaki lebih baik dpt janda budiman dari anak dara yg mcm kuman...Anak teruna dan anak dara yg baca komen ni jgn terasa...

    ReplyDelete
  17. aah dia duda ..
    sayang kan .. muda2 dah duda
    tapi kalau x duda x ketemu pula dgn irma ekekek

    dah jodohhh .. semoga mereka bahagia ;)

    ReplyDelete
  18. ya sudah la .. hehe~
    hope mereka bahagia kan :)

    ReplyDelete
  19. owh pernah kawen ke..baru tahu..

    ReplyDelete
  20. duda rupenyeee...

    xpelah, jnji mereka bahagia... ;)

    ReplyDelete
  21. errr...baru tau yg die duda rupenye..
    huhu..apepun didoakan mereka berbahagia selamanya.. :)

    ReplyDelete
  22. bru tau.. erm pape doakan irma n hubby bahagia hngga ke syurga

    ReplyDelete
  23. dah tengok dah semalam.. tak sangka pula suami irma ni dah penah kawen.. betul saya tak tahu.. tu ar buta pengetahuan hiburan la saya ni..
    tapi saya rasa Irma lagi cantik, ayu,sopan semuanya ada pada irma... semoga rumahtangga yang dibina kekal sampai ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  24. owh duda rupanya husband irma...xperlah semoga diorang bahagia akhir hayat

    ReplyDelete
  25. oo.. baru tau suami irma tu duda seblm kawen dgn irma...cantik dan manis lg irma..paling penting bertudung kan...

    ReplyDelete
  26. hensem kan???...klu jodoh x kemana..

    ReplyDelete
  27. duda ye? tak apa la. duda hensem dpt pasangan yg super duper cantik.

    ReplyDelete
  28. x payah la kuarkan2 mende2 nie. apapun niat, sedikit sebnyk mesti ada pihak yg terasa. muhasabah balik diri sdr. mungkin ini antara sb2 kecil Allah x permudahkan urusan harian....sbb kita sdr x sedar kita menyusahkan kidupan org lain. wallahua'lam

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠