Dapat Kad Raya

Author : Cik Rose Cute | 2:06 PM | 39Total Comments |
Adoi!!! kemalasan di bulan puasa....Malas nak bukak blog dan publish entry huhuhu...Korang ada tak perasaan cam aku....?

Dua hari lepas aku ada terima kad raya tau....Seronok betul...kad raya tue dari Puan Shiela...Thanks ya....

Ada tak sesiapa yg terima kad raya? tahun lepas dapat jugak kad raya....dari blogger jugak...
Besok...aku nak kasi hadiah kepada pengomen blog aku untuk bulan 7...Siapalah pengomen tue...Besok baru aku buat...

Note Ibu pink: Kesian syifa mulutnya ada mata ikan....Patutlah 2 atau 3 hari nie...tak ada selera nak makan....asyik merenggek jer...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

39 comments:

  1. adoiiiiiiiiiiiii sakitnya, sian dia

    ReplyDelete
  2. Wah! seronoknye dapat kad raya :D

    ReplyDelete
  3. waaaa.....kita takde pun kad raya...

    ReplyDelete
  4. dah lama tak dapat kad raya.huhu...

    ReplyDelete
  5. Bestnya dpt kad raya.Pagi tadi sis dah poskan sedikit cenderahati untk cik Rose.

    ReplyDelete
  6. ala..seronoknye dapat kat raya..sy nak juga boleh tak?hehe

    ReplyDelete
  7. best kan dpt kad

    *tahniah anda dapat kad raya di blog sy

    http://sayadisinibukansaya.blogspot.com/2012/07/kad-raya-untuk-blogger-bertuah.html

    ReplyDelete
  8. salam Rose.K.atie dah lama xdpt kad raya ni :D

    Syiannya Syifa..sakit tu.Klu umah Rose dkt farmasi..ada 1 ubat tuk sakit mata ikan tu.Botol kecik jer..sapu kat mata ikan tu..cpt baek!
    Klu budak2 guna pon...xmembahayakn klu trtelan..maniss lg.
    K.atie mmg ada simpan ubat tu...sbb kerap gak kena mata ikan.Nama ubat tu oral aid lotion.

    cubalah..syian lak ngna syifa..

    ReplyDelete
  9. hye CR...mata ikan ciksu panggil telaga buruk..hehe
    cer beli ubat oral aid kat famasi..

    suka yer dapat kad raya...;)

    ReplyDelete
  10. seronoknya dpt kad raya..sejak teknologi dh makin canggih ni,dah xde teri,a kad raya pun..sedih2

    ReplyDelete
  11. wah bestnya dpt kad raya :)

    ReplyDelete
  12. wah.. lama dah xdapat kad raya..

    p/s: cute nye blog ni byk hello kitty :)

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum rose...wah dah dpt kad hari raya yer best2kan...:)

    ReplyDelete
  14. bestnya dpt kad raya, sian syifa ye

    ReplyDelete
  15. dah lama tak dpt kad raya..:(

    ReplyDelete
  16. bestnyer awal kak rose dpt kad raya hihihi...wani pun sama cam kak rose masuk bulan posa malas yg amat hiihiiii

    ReplyDelete
  17. bestnye dpt kad raya..hehe..

    ReplyDelete
  18. wah...beshnyer dpt kad raya. dah lama x dpt kad raya sbb skrg suma anta msg jer lg..hoho

    ReplyDelete
  19. wah..dah dapat kad raya ye.. best la.. :)

    nur baru baik dari mata ikan, timbul bwah lidah..nak bagi cepat kecut,smlm berbuka nur mkn air krim, bagi kena betul2 dekat mata ikan tu.. pedih sikit..tapi elok.. hari ni dah xsakit sangat dah..mkn pun ok..

    cuba cik rose buat dekat syifa..

    ReplyDelete
  20. Salam perkenalan :)

    Hai CIk Rose, ni Puan Ros datang melawat.. 1882.

    bestnya dapat kad raya :)

    ReplyDelete
  21. cantiknya kad raya tu! kreatif! :)

    ReplyDelete
  22. yerlah CR..rasa mengantuk jer kan..hihihi..best laa dpt kad raya..izan xdok pon,,..huuhu..

    ciannya syifa...padanlah dia rasa tak selesalah tuu...mg cepat baik yer syifa..nnt ibu letak ubat.

    ReplyDelete
  23. wahh..dpt kad raya..hihi.. cuaca panas sgt kot,tu yg dpt ulser..sian dia..

    ReplyDelete
  24. wah dapat kad raya bestnya..sy mmg yilek la..sendiri pon pemalas nk hantar org hihi

    ReplyDelete
  25. awalnya dapat kad... best2 :)

    ReplyDelete
  26. Bestnya dapat kad raya...
    Sejak zaman internet ini..kad raya memang dah jadi bahan terpupus..hehehe

    ReplyDelete
  27. sobs..lama x dpt kad rayer..nostalgia sungguh kad raye ni..

    alahai..sian kat syifa..semoga cepat baiknye..

    ReplyDelete
  28. sian syifa..sakit tu..seronok kan dapat kad raya..

    ReplyDelete
  29. tahun lepas pun ada jugak dpt.

    ReplyDelete
  30. erm..tak de sesape nak kite kad raya..ehehe

    ReplyDelete
  31. Bestnyer dapat Kad Raya dah :)

    Myra mungkin akan dapat jugak dari blogger..heheee

    ReplyDelete
  32. skrg ni ramai org sms je kan.. best sekali sekala dapat kad raya ni.. mengembalikan nostalgia.. hihi

    ReplyDelete
  33. skrg ni ramai org sms je kan.. best sekali sekala dapat kad raya ni.. mengembalikan nostalgia.. hihi

    ReplyDelete
  34. Bestnya dpt kad raya. Dah lama tak dpt kad raya. Sian syifa...smoga cpt sembuh.

    ReplyDelete
  35. wahhh klasik laa kak! rinduu la tradisi gini!hehehe

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠