Banner Comel Dari Mama Arina

Author : Cik Rose Cute | 8:26 AM | 18Total Comments |

Comel tak banner aku?banner nie ikhlas dari mama arina...aku suka sangat2....rajin betul mama arina buat banner untk sedekah dekat kawan-kawan alam maya...hihihi...aku nie bab buat banner tak berapa nak reti....boleh buat tapi tak berapa nak comel kikiki....Terima kasih banyak2 ya mama...Siapa yg belum mengenali mama Arina...Bolehlah berkenalan....ngorat tak boleh tau...nanti marah pulak hubby dia....
Klik Sini....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

18 comments:

  1. mornink CR ;)
    comeynya ..pink colour..nak juga, boleh ke?

    ReplyDelete
  2. mmg comellah..ayu xda lg..tak pandai wt gk..hehe

    ReplyDelete
  3. dh agak dah..banner tu akk punye..hihi

    ReplyDelete
  4. kak rose comeynyaaaaa banner kak rose...mama arina mmg kreatif kan hihihi

    ReplyDelete
  5. mmg cantik doodle mama arina.

    ReplyDelete
  6. CUKUP CANTIK COMEL ..X SEMPAT IBU KRN LINE XDPT BANNER DR MAMA...

    ReplyDelete
  7. mama arina mmg baik..! semua banner GSF dia buatkan..

    comel2 semuanya.. :)

    ReplyDelete
  8. comel sangat...doodle banner kite sama la...tp deqla punye kaler lain..hihi

    ReplyDelete
  9. cumel!

    salam ramadan buat akk sekeluarga!

    ReplyDelete
  10. cute cm org nya kan kak..dia mmg owsem la//

    ReplyDelete
  11. mama arina tu pandai kan buat doodle..comey2 belaka..

    ReplyDelete
  12. terima kasih yang tak terhingga entri kahas ni dear :) hukhuk..

    thanks again..muah!..hihi

    ReplyDelete
  13. sume penuh dgn dudel kan. ;)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠