Akhirnya Botak(Johan) Mengaku...

Author : Cik Rose Cute | 8:16 AM | 41Total Comments |
Semalam dok kecoh satu Malaysia pengakuan dari Johan As'ari tentang hubungan cinta beliau dengan Nabila Huda yang tertitle 'J' .  Sebenarnya, sebelum ini johan ada mengaku tentang ciri2 wanita yang akan di dampinginya....Dalam ciri2 tue ada tertulis dia tak nak status 'J' dan johan jugak buat penafian tentang hubungannya dengan nabila...  Jawapan standard mereka berdua biasalah..., "teman tapi mesra".
Tapi kalau korang tengok dari gambar2 dan kemesraan yang ditunjukkan mereka berdua sebelum ini,  rasanya memang ada sesuatu somethinglah.  Bila Johan pulak buat pengakuan di twitter "Aku menjagamu di seluruh hidupku", maksudnya memang  jelaslah johan akan menjaga nabila seluruh hidupnya hihihi...Kita doakan saja buat mereka berdua...



( semua gambar ehsan cik google )


Nota Ibu Pink:Semoga mereka berdua bahagialah hendaknya...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

41 comments:

  1. yg pasti mereka still available..takkan dicop perampas =)

    ReplyDelete
  2. moga jodoh mereka kuat untuk segera kawen....dan mg mereka lebih bahagia nanti..

    ReplyDelete
  3. moga berkekalan jodoh mereka...

    ReplyDelete
  4. tp sy krg berkenan la..johan tu kn ada ilmu agama..lg pun dulu dia pon ckp nk cr bakal isteri yg bertudung kn.. mmm

    ReplyDelete
  5. nmpk sepadan je kan..moga ade jodoh diaorang...

    ReplyDelete
  6. dunia artis besala nak cover line..hehe..salam 6 ramadhan ;-)

    ReplyDelete
  7. hehe..moga kekal smpai ke jinjang pelamin la yea..

    ReplyDelete
  8. yela.. hope kata2 si botak tu kekal la..bukan seblm kawen jew.. huhu..doakan saja mereka bahagia... :)

    ReplyDelete
  9. biaslaah tu retis kan nama nyer...

    ReplyDelete
  10. salam ramadhan.....

    moga hubungan berkekalan....

    ReplyDelete
  11. didoakan semoga berkekalan lah hendaknya mereka ni

    ReplyDelete
  12. awl2 artis suke sorok status dorg.lama2 bru ngaku..smoga dorg bahagia :)

    ReplyDelete
  13. bagusla kalau johan dpt jaga nabila..didik dia jadi istri solehah :))

    ReplyDelete
  14. mengaku aje lah ..susah nak nafikan...semoga berbahagia ....

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum rose...kalau dah jodoh x akan lari kemana pun...:)

    ReplyDelete
  16. moga johan d mendidik nabila sebaik baiknya..

    ReplyDelete
  17. berbahagialah hendaknya. tu la lain kali jgn ada idam-idaman. kang dah tak dpt yg diidamkan. hahaha...

    ReplyDelete
  18. ooopsss..bukan lagi rahasia kan CR...
    ;)
    sehat hari ni ;)

    ReplyDelete
  19. lama² msti ngaku punya..hehe cantek header akak..slamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  20. haaaa kan baguss kalo mengaku jek..senang..abes ceritaa...semoga kekallah derang ni...

    ReplyDelete
  21. hurm.. Johan tu muda lagi... jauh lagi perjalanan hidup dia. tapi kalau itu pilihan hati, sama2 lah kita doakan agar kebahgiaan sentiasa mendampingi kehidupan mereka,.. amin.. :)

    ReplyDelete
  22. hihi..inilah artis... ^^_

    bahagialah hendaknya mereka..

    ReplyDelete
  23. semoga bahagia selalu...harap harap berakhir dhn ikatan yg sah.

    ReplyDelete
  24. Bila cinta berbunga, semuanya indah belaka tapi hidup tak seindah mimpi...

    ReplyDelete
  25. cinta itu buta.. jika dah jodoh tak kemana.. :-)

    ReplyDelete
  26. doakan yg terbaik buat mereka.semoga menjadi.

    ReplyDelete
  27. kalau dah jodoh mereka..biarlakan..doakan aje lah yg terbaik untuk mereka

    ReplyDelete
  28. Emmm....jodoh di tangan tuhan ..
    Lelaki yang baik disediakan perempuan yang baik dan sebaliknya..

    ReplyDelete
  29. moga ada ksudahan yang bahagia buat mreka bdua..

    ReplyDelete
  30. KALAU ALLAH DH TETAPKAN JODOH MEREKA,KITA TAKLEH NAK KATA APA..SEMOGA DIA ORG BERBAHAGIALAH HENDAKNYA..^_^

    ReplyDelete
  31. wah..akhirnya..moga hubungan tu cepat diikat ngn ikatan yg sah...

    ReplyDelete
  32. moge berbahagiaaaa lah. :)

    ReplyDelete
  33. semoga diorang bahagia la :)

    ReplyDelete
  34. smoga bahagia...tu jer la yang mampu... :)

    ReplyDelete
  35. Harap2 ada la jodoh depa berdua...

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠