Syifa Dah Pandai Bukak Peti Ais

Author : Cik Rose Cute | 1:29 PM | 7Total Comments |
Hai! Story pasal syifa...Jangan marah ya..."Smile Be Happy"

 Sekarang nie dah pandai bukak peti ais...kalau kita tutup dia bukak balik....kalau kita sebut perkataan jangan...Dia pun sebut perkataan 'jangan' dengan jelas tak ada pelat langsung tau hihihi...(orang kata kalau lambat berjalan mulut cepat...entah betul ke tidak aku pun tak pasti..kata orang tue cam gitu)

 Syifa....dia pandang camera terus snap...sekali terpampang dengan matanya yang bulat hihihi (korang jangan terkejut melihat peti ais aku yang tak ada barang tue,aku tak berapa suka simpan barang dalam peti ais hihihi

Nielah ragam syifa...kalau kita tengah masak kat dapur mulalah menyibuk kat dapur...Walaupun syifa nie belum betul lagi jalannya...tetap jugak berusaha ke dapur...(kalau ikutkan rasa hati...memang geram hihihi...tengok ragamnya...sabar jer la...budak nie bukan tahu apa-apa pun)....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

7 comments:

  1. bolatnyer mata syifaa...cik rose,..anak dara, mesti rajin ke dapur..ehehehh

    ReplyDelete
  2. amboi pandai dah...mesti dia kata bestnyer sejuk jer duk kat depan peti ais ni..

    ReplyDelete
  3. tak suka simpan brg dlm peti ais?tp gula simpan dlm peti ais.mmg pelik..hehe..

    tp takde la pelik sgt sbb takut kena hurung semut ye..:)

    mmg terer arr syia nie.bnr kecik nie dh pandai bukak peti ais..anty solute!

    ReplyDelete
  4. wah, dah pandai buka peti ais..idlan x pandai lagi..mungkin masa dia try ketat kot... so, kl dia nak pa2 pegi depan peti n cakap 'nak'... hehe..

    p/s: simpan gula dlm peti ker? takut semut ek?

    ReplyDelete
  5. hehe pandaiiii...ada gaya nak jd chef ni kak...:p

    ReplyDelete
  6. lapar kot. tu yg selongkar peti ais

    ReplyDelete
  7. hihi..
    bolat nya mata syifa ;D


    nway,
    CR tenQ so much :D
    su berpuas hati sangat dengan editing CR .. ;D

    nantikan entry dari su nanti yer ;D

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠