Adik Datuk Siti Yang Bongsu Dah Kawin

Author : Cik Rose Cute | 11:14 PM | 19Total Comments |
Tahniah kepada adik bongsu Siti Nurhaliza yang telah berlangsung akad nikah pada 3/3/2012....Rupa-rupanya...Datuk Siti ada adik lagi ya....

Semalam, Sabtu 3.3.2012 berlangsungnya Majlis Akad Nikah adik bongsu penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza iaitu Mohd Hafiz. Jom layan gambar-gambar di majlis perkahwinanadik Datuk Siti. Kalau tengok gambar-gambar ni nampak macam Datuk Siti jadi mak andam pulak. Hehe .. apapun tahniah buat adiknya dan semoga kekal ke akhir hayat.Kredit By Berita Serius







Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

19 comments:

  1. muka ayie hehe..haish! cmner la agaknya perasaan nak masuk dlm family yg mcmni..segan!

    ReplyDelete
  2. semoga berkekalan dan bahagia hingga akhir hayat (:

    ReplyDelete
  3. wah..gelemrrr!! jadi wifey adik siti!!

    ReplyDelete
  4. tau ct ada adik lelaki.. eyhh dh bsr.la..dulu kecik lagi

    ReplyDelete
  5. tahniah n biarlah berkekalan...

    ReplyDelete
  6. wah. pestime atok tahu kak dato siti nurhaliza ada adik laki

    ReplyDelete
  7. wooaaaah...glemer adik ipar CT tu..HEHEHHEHE

    ReplyDelete
  8. tahniah buat adik siti... moga kekal bahagia hendaknya...

    ReplyDelete
  9. wah beruntungnye.... tahniah...

    ReplyDelete
  10. sy pun xtau siti ada adik lelaki..hihii

    p/s : duit rm20, dah bank-in akaun hubby awk tadi... nanti dh dpt gtau sy ek :-)

    ReplyDelete
  11. mesti mcm mimpi kan dapat jadi adik ipar ct..

    ReplyDelete
  12. baru tau siti ada adik lg bawah saerah...

    ReplyDelete
  13. x tau pon ct ada adik lagi..yg kenal siti saerah tu je..


    misti mekap pakai simplysity nih hehe

    ReplyDelete
  14. Wah!!! baru tau pasal ni...hohoh

    Slamat pengantin baru buat dorang...cewah...mcm lah dorang baca kot..haha

    ReplyDelete
  15. CT ke yg mekap kan? emmm dulu sampai skang memang encem lah adik dia ni..

    ReplyDelete
  16. dato ct ada adik lagi ke..ingatkan mohd ali yg bongsu..
    tahniah..bangganya dpt jd sebahagian keluarga dato ct..:)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠