Syifa Dalam Kereta

Author : Cik Rose Cute | 3:43 PM | 21Total Comments |
Hari tue balik kampung perak...Dalam perjalanan tue....sempat jugak snap gambar Syifa sementara menunggu cik hubby aku pergi pejabat pos....
 Gambar yang last nie...kenapa nampak tembam sangat hehehe...mungkin snap dekat kot....Syifa nie sekarang dah nak masuk 11 bulan...4/2/2012  cukup 11 bulan....Sekarang dah pandai duduk sendiri,merangkak dan berdiri sikit-sikit.....Cepat betul masa ya....Perkataan pertama dia sebut "Mak".....Kalau kakak gan abangnya perkataan pertama "Babah" hehehe....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

21 comments:

  1. alamak aiii :)
    tembam nyer pipi shifa. geram acik aida ni tgk nyer :)


    nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

    ReplyDelete
  2. salam knal..

    comel sgt syifa nih..pipi labuh!!

    ReplyDelete
  3. eeee! geramnya tegok syifa...chomel..rasa nk cubit je pipi dia..tembammm!

    ReplyDelete
  4. alahai comelnyeee syifa..bam bam pp die ye..

    xsbr tggu baby sye plak leh duduk n berjalan...larat ke mengejarnye nnti..hihihi

    ReplyDelete
  5. wah...tembamnya..rasa nak picit2 je pipi dia tu..hehe

    ReplyDelete
  6. datang singgah sini.. i follow u too..
    meh follow twitter sekali ek.

    ReplyDelete
  7. bolatnyer dia...geram rasa nk cubit je pp tuh...

    ReplyDelete
  8. aa...kawaii sgt2 la syifa nie..
    rs nk cubit2 je pipi, hehe...

    ReplyDelete
  9. Ya Allah pipiiiiiiii... Comelll ouhh

    ReplyDelete
  10. MMG GERAM TENGOK SYIFA NI..KALAU DEPAN MATA MMG BUI DH CUBIT2 PIPI MONTELNYA

    ReplyDelete
  11. alahai cute nya... cubit skit boleh tak?

    ReplyDelete
  12. comelnyeee... nk cubit ckit pipi tu. hi hi

    ReplyDelete
  13. really nice blog .. already follow u hee :)

    ReplyDelete
  14. labuhnya pipinya... geram..

    Aliya dulu lepas umur 9 bulan dah mula menyusut..

    ReplyDelete
  15. alahaiii geramnya dkt syifa ni... rasa nk cubit2 pp dia... tembam..hihii

    suka betoi dgn rambut syifa.. lurus sgt!! :-)

    ReplyDelete
  16. tembamnya syifa.comel sgt..anak mak la nie,muka pun saling tak tumpah..:)

    aiman 9bulan dah bangun berjalan...

    ReplyDelete
  17. olo..mbam mbam nyer syifa ni cik rose..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠