Sphagetti By Intan Belian

Author : Cik Rose Cute | 8:20 PM | 10Total Comments |
Hehehe...aku sajer copy resepi nie...senang aku nak buat nanti....Selalu jugak buat...Kali nie nak try resepi intan pulok...




 Mula2 saya ambik daging kisar ramly + lada sulah + tepung jagung = gaul rata & buat bulat2.. lepas tu goreng.. SIAP untuk bebola daging... Tumis bawang besar & bawang putih yang dipotong dadu, masukkan lobak merah yang dipotong dadu jugak + cendawan butang... masuk sos spaghetti tradisional kimball + air.. didih sikit & masukkan bebola daging tadi & sedikit garam... SIAP


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

10 comments:

  1. BEST!! :D

    anda dtag...cepat2 join http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/02/segmen-i-love-blogging.html

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaa akak pun nak cuba .. nanti ari minggu ;)

    ReplyDelete
  3. terosss rasa mcm nak buat..senang upenyeeeeee

    ReplyDelete
  4. nakk mintakkk sikit boleh?heheh :P

    ReplyDelete
  5. jom kita buat...anak2 fieda pun suka..

    ReplyDelete
  6. hihii trylah.. sedap sgt sos kimball ni :-)

    ReplyDelete
  7. ohoo mcm tu ek bt bebola daging kak..selalu dana bt pakai daging buger ramly hehehhe

    ReplyDelete
  8. bertkaq2resepi bagus tu....

    ReplyDelete
  9. selamat mencuba.. geram tgk bebola daging tu kan..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠