Farah Asyikin Kini Bertudung

Author : Cik Rose Cute | 12:45 PM | 32Total Comments |
Al-hamdulillah....Farah Asyikin  sekarang menampilkan dengan penampilan baru iaitu bertudung...Jom! kita baca..apa kata Farah Asyikin tentang imej baru...




"Kata  Farah hati nya tergerak untuk berubah
dan ia bukan lah atas desakan mana2 pihak..
dia pun telah melakukan solat taubat nasuha.."
Semoga perubahan diri Farah Asyikin membawa seribu hikmat buat dirinya.... 
Kita doakan saja semoga Farah Asyikin menjadi insan yang mulia di sisi Allah..


P/s: Kita manusia tidak lepas dari melakukan kesilapan....betul tak...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

32 comments:

  1. alhamdulillah...perubahan yang positif, smoga beliau istiqama' beg2....

    ReplyDelete
  2. syukur... makin ramai artis yg berhijrah...tak semestinya bila pakai tudung tak blh bt apa2

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..dia berubah kearah kebaikkan..suka..suka:)

    ReplyDelete
  4. sejuk hati bila tgk retis2 kita skrg ni dah ramai yg bertudung kan?

    ReplyDelete
  5. comel nya dia pakai tudg.. :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. moga semakin ramai yang bertudung.. Insya Allah

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...retis2 yg da tua tu bla lg ya?

    ReplyDelete
  8. tp cutting baju n sluar kena ubah gak :) takpe farah slow2... :)

    ReplyDelete
  9. alhamdullillah, cumel aje bila bertudung

    ReplyDelete
  10. makin cantik lepas pakai tudung... alhamdulillah...

    ReplyDelete
  11. Farah Asyikin yg pnyanyi tue eh?
    syukur alhamdulillah~..

    eh, blog Cik Rose dh tukr rupe lg, hehe.. >_<

    ReplyDelete
  12. which one is farah? tak kenal la

    ReplyDelete
  13. farah asyikin mana ni... x kenal.. artis ke>

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah semakin ramai artis berubah ke arah kebaikan :)

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah..dah ramai dibukakan hatinya oleh Allah.

    Yg hatinya belum terbuka termasuk Wanita Pertama kita diharap suatu masa akan dibukakan hatinya oleh Allah, aminnn...

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah..bagus la kalau macam tu kan...:D

    ReplyDelete
  17. alahaiii//kecik j farah ni.. kan lbh sweetkan..moga pjlnan hidupnya akn lbh dberkati slps ni..n bertemu jodoh hingga ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  18. @misshannajr

    Farah asyikin Malaysia Idol kalau tak silap Akak...

    ReplyDelete
  19. smoga dye jadik lebih baek dan lebih baek lagik , amin ~

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠