07 September 2012

Siapalah Saya Di bandingkan Dengan Datuk K

Korang ada baca tak? tentang survey di portal murai.com.my yang bertajuk Suami Artis (bukan Selebriti) paling popular?,


aku ada baca ....yg paling terkejut suami Irma yg paling popular....mcam tak cayakan....padahal suami Irma baru kita kenali....Tapi aku suka dengan sikap suami Irma yang rendah diri...kat bawah adalah kata2 suami Irma...untuk share gan korang..



"Apa saya nak cakap. Alhamdulillah. Glamor ke saya ni? Sebenarnya, saya tak tahu nak komen apa. Bagi saya, glamor itu tidak penting. Bagaimanapun, segalanya sudah diatur oleh Allah.

"Kalau orang dah undi saya sebagai yang paling popular, saya terimanya. Hanya lafaz terima kasih saja yang mampu saya berikan. Terus-terang, saya amat terkejut," katanya kepada murai.com.my.
Rendah dirikan....dahlah hensem...untung irma...

"Saya rasa Datuk K lebih popular dari saya dan layak berada di tangga paling atas. Saya pun sangat menghormati Datuk K. Terus-terang, saya tidak pernah jumpa dengan calon yang lain.

"Sebaliknya saya hanya tengok mereka di kaca TV saja. "Datuk K layak kerana dia suami kepada penyanyi nombor satu negara, Dato Siti yang sangat glamor di Malaysia. Datuk K pun antara figura yang dikenali," ujarnya. Dalam pada itu, Redza menerima komen peminat yang merasakan dia tidak perlu menerima tawaran menjadi pengacara TV.

petikan : murai.com
 My Note: Just share gan korang...
Click HERE to earn extra money!

40 comments:

  1. xmo ler kejar glamour..
    makin susah idup kalu dh galmour nie.

    ReplyDelete
  2. sweet couple .. suka irma n redza

    ReplyDelete
  3. Semakin dia merendah diri semakinlah org minat Ros...

    ReplyDelete
  4. wahh... untung la irma kan.. :)

    ReplyDelete
  5. kalo jd host pun ok je kan..tp sian plak kat ema..hihi :)

    ReplyDelete
  6. suka jugak kat suami irma hasmie...da la hensem..baik pulakkk.....

    untungkan irma hasmie..=)

    ReplyDelete
  7. sbnrnya sy pon suka tgk muka redza suami irma tu hehe

    ReplyDelete
  8. yeee
    dia popular sbb handsome bertambah kawin ngan irma .. cukup lengkap utk orang adore dia kan kan kan ;)

    ReplyDelete
  9. huhuhui kalu dia nk membangga diri kang dia gk yg malu bile kene hentam... jd org yg rendah diri lbh baik kang

    ReplyDelete
  10. tahniah buat suami Irma iaitu Redza... sangt2 hensem la.. beruntung Irma beruntung lagi Redza sebab memperisterikan Irma.. sama cantik dan sama padan.. (^_^)

    ReplyDelete
  11. so, humble....sesuai r ngan irma...i like both of them...sweet couple..

    ReplyDelete
  12. salam kenal...saya follow blog ni... :)

    ReplyDelete
  13. hehee muda lagi..mmg patut femes..hihi

    ReplyDelete
  14. hihi..dua2 pun agak cute..best la irma.. :)

    ReplyDelete
  15. Betapa bahagia jika Allah dan para malaikatnya memilih kita sbg manusia paling glamour di dunia krn tahap keimanan dan taqwa kita kpd Nya....

    ReplyDelete
  16. Suke tgk husband irma nie...baik n hensem..hehehe,,sweet sgt ngan irma..heheh

    ReplyDelete
  17. sangat beruntung Irma dan sangat sesuai untuknya.

    ReplyDelete
  18. bagus betul redza ni..
    rendah diri.. sukeeee.. :)

    ReplyDelete
  19. mcm tuh pon bole popular..tp dorg mmg sweet..

    ReplyDelete
  20. bagus betul lah kan rose..memang sesuai dengan irma yg baik sopan santun tu...suka-suka....

    ReplyDelete
  21. bahaya gak bersuamikan lelaki glamer ni..apapun hrp mahligai mereka bahagia dan kekal selamanya

    ReplyDelete
  22. ooo ada org buat undian ke.. sy xbc lak psl ni sblm ni...

    ReplyDelete
  23. Sikap down to earth ni tak semua yg ada...Alhamdulillah bertuah Irma..

    ReplyDelete
  24. Akak M setuju nak suruh akak edit blog M tu..ada pilihan template Dari akak tak? Cam M gitau semalam nak kemas cam blog akak ni yekk.. Divider bunga2 kecik yg simple but nice...

    ReplyDelete
  25. M dah pm no hp kat fanpage akak untuk senang kta kontek2

    ReplyDelete
  26. wah3 cepat betul redza glemer ye

    ReplyDelete
  27. suami irma hensem... hehehe

    doa yg terbaik utk mereka berdua... :D

    ReplyDelete
  28. tahniah kepada beliau.. begitulah sifat orang melayu yang patut ada. makin berisi makin menunduk. ikut resmi padi

    ReplyDelete
  29. irma sgt2 beruntung...takpelah duda pun...asalkan pekertinyaa baik...apalah nk dijadikan isu..:)

    ReplyDelete
  30. takpe la asal dia bahagia. lagi bahagia orang lagi dengki pulak orang lain nnt kan...

    ReplyDelete
  31. suami irma tuh mmg hensem hehehe..

    ReplyDelete
  32. diakan hensem mesti la ramai yg undi dia :)

    ReplyDelete
  33. suami irma mmg hensem kan kak..ala2 korean gitu..heee.. selamat hari raya kak..

    ReplyDelete
  34. Tular rezeki dia yer Cik Rose.. tak perlu jadik artis dah gelama.. kita tengok berapa lama leh tahan kan.... thnks share..

    ReplyDelete
  35. bagus beliau tak kejar glamour..:)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠