08 September 2012

Edit Blog Si MataTajam

Aku balas nak membebel panjang...Korang layan jerlah picture kat bawah sebab mengapa aku tak post entry hari nie....





Blog yang aku edit nie adalah blog Si Matatajam atas permintaannya....M jugak tanya berapa bayaran jika aku edit blog? Sebab sebelum nie...ada jugak aku edit blog blogger lain...aku cakap bayaran secara topup jer..lagi senang....hihihi Semoga M Berpuashati dengan hasil kerja aku yg tak berapa kreatif nie...

My Note: Sesiapa yg nak upah edit jugak boleh send msg kat FB

Click HERE to earn extra money!

 

23 comments:

  1. Oh..inilah pengedit blog si matatajam tu.. :)

    Cantik..

    ReplyDelete
  2. hehe...ini blog org pompuan...i suka

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah semuanya berhasil mcm yg M nak.. Tqvm CR... Nice work ^_^
    Moga ukhuwah antara kita terjalin selamanya....

    P/s:Tunggu sms dr M na...

    ReplyDelete
  4. Err dah terjah blog sweety ka? Rasanya job baru nak masuk tu..hi hi...

    ReplyDelete
  5. canitik2 ..
    nanti akk nak terjah
    akk pun dah lama x edit blog .. hurmmm macam teringin je wajah baru ;)

    ReplyDelete
  6. comey blog M..pandai cr buatkan :)

    ReplyDelete
  7. saya rasa lepas ni awak dah boleh jadikan benda ni sebagai penjana pendapatan awak.. apa kata awak amik upah untuk edit blog.. rm10 untuk satu blog ke? dapat juga awak side income

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum rose....wah cantiknya blog bila dah edit...:)

    ReplyDelete
  9. i lurve pink!!! kalau kreatif ni memang boleh jadi side income kan cik rose, sweet sangat

    ReplyDelete
  10. Salam Cik ROse.. Irsah dari geng terjah bro Sop... paling last singgah plak tuh...

    nice edits.. dah baca kustemer happy bermaksud kerja Cik Rose beres.. heee thnks share..

    ReplyDelete
  11. pandai kak rose dit..cantik

    p/s: tahniah dpt duit raya dr wani...dis week wani bankin kt kak rose k...after banik wani infom k :)

    ReplyDelete
  12. baguslah CR ni.. makin teror bab edit blog ni :)

    ReplyDelete
  13. patutla comey, cik rose yg edit. ;)

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum....boleh lah minta editkan blog saya pulak...heheh...
    kalu boleh visit me dan komen mcm mana nak cantikkan blog...heheh

    mselim3.blogspot.com

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠