Gambar Anime Mirip Gadis Jepun

Author : Cik Rose Cute | 8:46 PM | 25Total Comments |













Cute tak? Siapa suka tengok cerita kartun Animasi ....kadang2 tue aku layan jugak....kikiki...Waktu aku bujang dulu aku suka layan kartun animasi tau...tak pernah miss....Sekarang dah tak ada dah...anak dah tiga...malu kat anak2 kikikih...Nanti bising pulak hubby aku..perangai cam budak2....

My Note: Sekarang perut dah lega salah makan pagi tadi..mungkin sambal nasi lemak kot....
Click HERE to earn extra money!

Jom Join SAYS Malaysia Dapat Free Rm 5.00


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

25 comments:

  1. Wah..sebijik..dorang edit ke pe ni?

    ReplyDelete
  2. Isteri saya walau dah beranak pinak tapi kdg2 masih minat tengok cerita kartun, nasib baik perangai tak mcm kartun!!

    ReplyDelete
  3. cutelah.. teringin pula nak tengok manusia yg rupa macam hagemaru..sin chan, maruko..hihihi

    ReplyDelete
  4. Cute!<:-)
    Ala ape salahnye kalau sesekali layankartun kan hehee

    ReplyDelete
  5. Aku!!! Aku!!!
    Masih minat lagi dan skrg masih menonton sama anak2..hehehehe.
    Layan!!

    ReplyDelete
  6. salam rose.Cantiknya bila dah gambar real dibuat 'kartun' camtu..hihi.
    K.atie pon dulu2 masa anak2 kecik suka gak layan kartun...(maluuuu..)

    ReplyDelete
  7. biasanya kartun anime nie inspirasi dari gadis2 jepun kan ;)

    ReplyDelete
  8. comel jer kan...


    nasi lemak beli ker....izan tak berani nak beli sebarangan nasi lemak..pernah terkena sakit perut..adoooiii...

    ReplyDelete
  9. kak... gaya betol kartunnya. kite tak tengok sangat kartun animasi tapi komiknya layan jugak la.. dulu. hehe. dulu lain... sekarang lain *nyanyi*

    ReplyDelete
  10. pndai kn diorg lukis same cam pic yg real...
    hehe.. sy pun minat gak ngan anime.. tp skrg nie dh kureng sket tgk..huhu~..xde mase..

    ReplyDelete
  11. uihh..sama lah kak mmg dorg lukis ikut gmbar2 yg betul tu kan..ke kebtulan eh..sama hehee :)
    nice hsaring kak..walupn sya xlayan anime hehee :D

    ReplyDelete
  12. still layan anime. husben pun dah tahu suka tgk kartun. ngeee...

    ReplyDelete
  13. sume lawo, cume peliknyer kalu anime nih mata dia bkn main beso bolat heheheh

    ReplyDelete
  14. ehh srupalah :)

    suka tgk watak perempuan dlm animasi jepun..comel2....mate mesti besauu...hehee

    ReplyDelete
  15. wah memang sebijik ar. sama betul... comel2 belaka

    ReplyDelete
  16. PERGHH ! Sama gila kut ! Dah laa diorang ni comel comel..

    ReplyDelete
  17. sebijik la... saya tak pernah layan pun citer animasi :)

    ReplyDelete
  18. hampir sama tu..tapi yg anime lagi comel..sebab mata dia bulat besaq gitu..hi hi..

    ReplyDelete
  19. wah sebiji la..pandai dorang ni kan

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠