04 September 2012

Gambar Raya 2012

Assalamualaikum....Selamat pagi....kat sini mendung..mungkin tanda2 nak hujan....tapi still hujan tak turun lagi....tau....kat tempat korang hujan tak? takpun awan mendung....kat Terengganu sekarang mungkin hujankan....tak lama lagi musim tengkujuh kat Terengganu.

hihihi dah lari tajuk....korang mungkin dah cerita pasal rayakan...aku baru hari nie nak cerita pasal raya....gara2 komputer aku sakit terpaksa di operate kat hospital....(buat lawak bodoh ) memang rabak duit hubby aku...nasib baik hubby memahami diriku kikiki...sayang dia ketat2 supaya lain kali komputer aku sakit boleh operate lagi....

nak citer pasal raya....Emmm tak ada yang menarik sangat....di sebabkan aku beraya rumah mil...tak adalah story yang best sangat....cuma biasa2 jer...cam korang jugak beraya...bila pagi sembahyang raya pastu pergi kubur...balik makan juadah hari raya....Aku taklah kekubur...hubby gan keluarganya menjenguk kubur arwah bapak mertua aku dan saudara2nya.

 Ini sajer gambar beraya kami sekeluarga....taklah bergambar sangat....kikiki tak ada siapa yg nak jadik cameraman....masing2 sibuk melayan anak2...dan makan...harap korang dapat menjamu mata menatap gambar2 famili kecik aku....Rasa2 kalau terserempak kat shopping mall boleh kenal tak? kikiki.....Yang ada botol tue...anak kedua aku haziq...dia memang suka kebab puting....Tapi sekarang botol tue..aku dah buang...rimas aku tengok asyik kebab botol....giginya pun dah ke depan sikit...Kadang2 tue si haziq nie menanya jugak mana pergi botolnya....aku jawab lipas bawak lari kikiki...logik tak? si haziq nie takut lipas...sebab itu aku cakap camtue....Panjang pulak aku membebel...almaklumlah dah lama tak berblog kikiki...harap korang enjoy ya....

My Note:Bulan puasa berat turun...Dah habis puasa berat naiklah pulak...hihihi...banyak sangat open house...makanan pun sedap2....

23 comments:

  1. byknye pic raya cik rose kite ni..hihi..selamat hari raya.. header tukar lagi erk? lawa.. :)

    ReplyDelete
  2. tema bju hitam eh tahun ni? Heee,meriah! Mat ari raya :)

    ReplyDelete
  3. ada juga gambar raya...izan langsung xdok...
    cantik bj raya cikrose n anak2....comey gitu....

    ReplyDelete
  4. Gambar CR dengan hubby takdak ke?
    Tp yela kan dah tak de cameraman cenggitu la kena tukar2 :)

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat berdondon2 dengan anak2

    ReplyDelete
  6. comel jer baju ry dia...cute...

    ReplyDelete
  7. lihat, foto keluarganya, jadi ingin ikutan berfoto di sana,, hwhw

    ReplyDelete
  8. wahh baju sedondon satu family. huhu..

    ReplyDelete
  9. assalam cik rose..selamat hari raya..cantik gambar raya cik rose//lebih2 lagi dak comel tu..bulat matanya tengok kamera

    ReplyDelete
  10. ada gak gambo raya..saya lansung tak ingat nak snap...duk sonok makan lemang n lontong kat rumah kawan2 mak :)

    ReplyDelete
  11. hitam tema tahun ni ye cik rose :))


    selamat hari raya dan maaf zahir batin :))

    ReplyDelete
  12. Zie pun sikit jugak takpa janji ada gambar raya.. cute jer semuanya

    ReplyDelete
  13. banyak gak tu gambar raya kak rose...gambar raya wani sikit jer

    ReplyDelete
  14. meriahnya..sedondon anak2 perempuan dengan Cik Rose.. :)

    ReplyDelete
  15. sy xbyk pun gambo raya.. gambo kami 3 beranak lglah.. 1 pun xda...

    ReplyDelete
  16. Wah..sedondon kaler.. sweet family.. :)

    ReplyDelete
  17. cantik baju cr n anak2 pempuan.. jahit sendiri ke cr..

    ReplyDelete
  18. anak2 che ros ke 2?alololo comelnya

    ReplyDelete
  19. kat rumah MIL ada lagi yg tak kawin. dia orang la tukang amk pics.

    ReplyDelete
  20. comel..takper sikit pun kurang2 ada gak kenangan kan..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠