11 June 2012

Isu Neelofa Dengan Anzalna Nasir

Korang dah tahu ke isu pasal dua orang artis tue? Aku baru terbaca kisah mereka....Yang belum tahu Jom Kita sama-sama baca...

Sebelum tue korang mesti nak kenal siapa artis yang bernama "Anzalna Nasirkan...."

 Nielah orangnya...Dengar khabar ada gosip tentang dia dengan Neelofa...Betul ke tidak belum pasti...mungkin wartawan sajer buat isu hihihi (pandai-pandai pulak aku)

Isunya Sebegini....

Game on. Hujung minggu lalu menerusi sisipan hiburan Berita Harian, Anzalna Nasir tampil berani mengeluarkan kenyataan penuh kontroversi terhadap Neelofa.

Dalam temubual tersebut, Anzalna Nasir mendakwa yang Neelofa mempunyai niat jahat dan busuk hati semenjak mereka sama sama berada dalam persaingan Dewi Remaja 2010.

“Walaupun tidak menang sebarang tempat dalam pertandingan itu, hanya menjadi finalis, Lofa tetap tidak berpuas hati dengan saya. Menerusi laman social Facebook milik keluarganya, Lofa menghina keluarga saya dengan perkataan tak elok”

“Semua pengikut saya di FB tahu Lofa menghina keluarga saya. Lofa juga mewujudkan satu akaun “Kami Benci Anzalna”. Selain itu, saya turut menerima ugutan daripadanya sekiranya saya memenangi pertandingan Dewi Remaja”

Neelofa dalam kenyataan balas menerusi Twitter berkata tindakan Anzalna Nasir memberikan kenyataan kepada surat khabar merupakan tindakan untuk menfitnah diri dan keluarga.

“Nothing in this dunya is in our hands, that Allah cannot take from us and so jgn fikir memfitnah dan menjatuhkan org lain dlm suratkhabar dalah sebaik baik jalan penyelesaian. I know where I stand and as for the TRUTH I will do it the official way,” ujar Neelofa melalui Twitter.

Kami tertarik dengan kenyataan Neelofa untuk menyelesaikan perkara ini secara rasmi (official way), adakah kita akan lihat dua selebriti remaja ini naik turun mahkamah tidak lama lagi?

SUMBER 

Ha...dah baca....Siapa yang busuk hati sebenarnya....



Semua rasanya sudah sedar akan kekecohan yang timbul antara Neelofa dan Anzalna Nasir sejak 48 jam yang lepas dan semua ini gara gara artikel tulisan seorang wartawan hiburan.

Itu dakwa Hans Isaac yang mengatakan Zubir (wartawan BiPop) sengaja mencari isu dengan menulis kenyataan Anzalna Nasir pada sisipan hiburan itu hujung minggu lalu.

Hans Isaac menerusi akaun Twitter rasmi beliau mengatakan sebagai penerbit filem Neelofa, Lemak Kampung Santan beliau menasihat pelakon itu untuk mengambil tindakan.

“Personally, I think we should not entertain this one bodoh sunday reporter Z. Saya dah kenal dia bertahun. And he is not a good person.” Z dipercayai merujuk kepada Zubir.

Mungkin kerana terlalu memendam rasa terhadap Zubir, Hans Isaac membuka tawaran untuk berdebat secara 'live' di kaca televisyen. Satu cabaran yang agak berani di situ.

 
 
 

SUMBER
Nota: Siapa yang busuk hati sebenarnya? Aku tak sokong mana-mana just share gan korang...Bila keluar melodi tak adalah korang tercari2....Biasanya dalam melodi...dorang tak sebut nama artis tersebut hihihi

22 comments:

  1. Aah kak...kecoh gk pasal neelofa ngn anzalna neh..xtau mn yg betol..skrg nk tunggu citer dari tasha shilla yg wat kn anzalna tgerak aty nk buka citer neh...

    ReplyDelete
  2. ala...bidang hiburan kt mesia ni pi mai pi mai tang tu je...

    ReplyDelete
  3. comel pun nak gaduh...
    tak faham..

    ReplyDelete
  4. kalau artis ni, no komen. hehe

    ReplyDelete
  5. Ada jugak terbaca..tapi baca mcm tu la..adat la dunia artis ni mmg mcm tuu..

    ReplyDelete
  6. Kecoh jugak pasal dua orang artis cantik ni :) hee

    ReplyDelete
  7. alamak, tapi suka sangat neelofa, cantik gila

    ReplyDelete
  8. neelofa pun dah buat hal. ngeeee... :D

    ReplyDelete
  9. Wah bikin panas ni... cepat tul cik rose cari berita terkini mcm ni...

    ReplyDelete
  10. ermm..tu la kecoh panas ni..artis baru plk tu semua ni..semuanya penuh dgn konteroversi..

    ReplyDelete
  11. dulu Tasha Shilla dengan neelofa sekarang Anzalna pulak.. tapi tak pasti la kan sama ada cerita ni betul atau tidak.. kita tunggu jer la kan.. mana tau wartawan tu saja nak reka cerita utk menaikkan nama mereka..

    ReplyDelete
  12. si neelofa ni aritu cari hal dgn tasha shilla kan..tah papela diaroang ni muka cantik tp still nak cari publisiti murahan


    hans mmg dah sah-sah sokong lofa dia kan suka lofa hihi


    zubir ni mmg suka cari psl dgn artis kan hihi


    lantak pi dioarang..kita ni hari minggu baca gossip panas kat paper seronok gak haha


    apa pon sy ttp kata fazura cantek eh tetiba HAHA

    ReplyDelete
  13. artis kontroversi jer lebih hahhaaa..dunia dunia hewhew

    ReplyDelete
  14. dulu dulu macam takde pulak umie aida, eja, erra fazira, abby abadi gaduh pasal benda2 bodo cenggini..

    ReplyDelete
  15. oh patutla duk kecoh sal Anzalna ni.solehah xknl sgt dy ni

    ReplyDelete
  16. Macam2 dunia artis sekarang ni kan..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠