Tembamnya Muka Lisa Surihani

Author : Cik Rose Cute | 9:16 AM | 36Total Comments |
Terkejut jugak aku tengok gambar lisa sekarang.....Tembam betul muka dia sekarang...Mesti Lisa bahagiakan....Kalau tak takkan muka lisa tembam....


"Aku Bahagia Bersama Abang Yusry..."



 Beza gambar di atas dengan yang nie....

MY Note:Walaupun Lisa dah berisi...Aku tetap minat dia....hehehe...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

36 comments:

  1. mesti Yusri tantang bak minyak yang penuh..

    ReplyDelete
  2. tembam tang muka jer...kat lain belum lagi..ok lah..haha

    ReplyDelete
  3. tu perkara biasa... senang hatilah katakan,,,makan pun lalu je...

    tp lisa takleh overtembam sgt...sbb badan kecik..nnti tak cun ler...

    ReplyDelete
  4. ha ah la mmg tembam betul, betul ke ek?dah lama tak dengar iter pasal lisa

    ReplyDelete
  5. tembam camne pun still cute...suka kat dia

    ReplyDelete
  6. gambo atas x dpt tgk, dpt tgk yg bwh jek.. mmg tembam cikit kan.. tp tetap comel.. sbb lisa ni skali tgk nk mcm iras2 adik nureen hehhee
    ke nureen jek yg perasan :P

    adik nureen kat cini
    http://syazieblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. sebab sekarang dah ada teman makan barangkali..

    ReplyDelete
  8. Uikss, biar betul.Cepatnye naik badan, huhu...nieh mmg kes happy sgt mgam Yusry nieh.:)

    ReplyDelete
  9. bambam dah Lisa la.. makin comel jer tengok.. hehehehehe.. :)
    nampak sangat dia bahagia dengan suami dia.. doakan sja kebahagiaan mereka.. ;)

    ReplyDelete
  10. a'a la...tembab bab bab la lisa nie. Bhgia sgt la tue..Kaa...dah berisi..hehe. Tergosip la plak,,

    ReplyDelete
  11. LOVE IS MEAN GETTING FAT TOGETHER..EHHEHEH
    MACAM ENTRY INI
    http://www.nurfuzie.com/2012/06/love-is-fat-getting-fat-together.html?showComment=1340727946784#c6244234441146295846

    ReplyDelete
  12. aha la..chubbynya dia..ati manyak senag la tuh..heheee

    ReplyDelete
  13. walaupun dia makin tembam tetap nmpak comel...

    ReplyDelete
  14. tembam betul . bahagia lah tu :)

    ReplyDelete
  15. maybe sbb makeup tu kot..hiks..
    apepun, tetap minat dier jgk..suke dgr bile lisa sebut perkataan ade R, comel :p

    ReplyDelete
  16. wahh.. mesti lisa bahagia sekarang...
    semoga kekal hendaknya...

    ReplyDelete
  17. Memang camtu kan, pompuan kalo dah berkahwin mesti akan naik ckit berat badan..pape pun menten cute..;)

    ReplyDelete
  18. bambamnye muka lisa...hehehe
    tp tetapcomey gitu.suke tgok lisa :)

    ReplyDelete
  19. Tp tetap comeykan muka dia tuu..

    ReplyDelete
  20. hehee..pipi kembung lisa dah sama macam ayu..;-)

    ReplyDelete
  21. yer la kak rose makin tembam lisa...org tgh bahagia katakan hihi

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum rose....walaupun tembam tapi masih cantikkan...:)

    ReplyDelete
  23. bahagia nieee
    sbb yusri syg sgt kat lisa kan ..
    akk lak rasa bahagia ekke

    tapii

    jgn lahh gemuk layieee .. x cantik hhuhu

    ReplyDelete
  24. x per la tembam2 pon, janji ada orang sayang kan.....

    ReplyDelete
  25. sgt comel..even cute tp still minat jgk kt dia nih

    ReplyDelete
  26. moga mereka kekal hingga ke ank cucu

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠