Akhirnya Zizan Mengaku

Author : Cik Rose Cute | 10:28 AM | 28Total Comments |
Akhirnya zizan mengaku isu pasal cincin di jarinya....Siapa yang kasi ya....Jom! kita baca gosip tersebut...




Akhirnya pelawak terkenal Zizan Razak mengaku yang cincin dipakainya sama dengan Juliana adalah pemberian artis jelita itu yang kini digosipkan bercinta dengan Zizan.

Romantis jugak ye Jue bagi cincin kat Zizan :) Cincin tanda persahabatan mereka yang semakin mekar dan mesra gitu.


Zizan masih lagi enggan mengulas lanjut mengenai cincin itu dan hanya menyatakan mereka berdua memang berkawan rapat dan ‘sekepala’.

Sebelum itu Zizan cuba nak  menyorok cincin itu apabila sedar wartawan memerhatikannya di tayangan perdana Mael Lambong,  dia dengan cepat menyerahkan cincin itu kepada pengurusnya, manakala Juliana pula menyatakan yang cincin mereka ada perbezaan sikit, tapi akhirnya ‘terkantoi’ jugak :)
akhirnya Zizan mengaku cincin itu pemberian Juliana Evans.

“Benar cincin itu adalah pemberian Jue sendiri kepada saya,” kata Zizan kepada wartawan mynewshub.my/


My Note:Aku suka  Juliana Evans suka tengok raut wajahnya cantik.....cam sesuai jer jue gan Zizan...Muka ada iras dan hidung dua2 mancung...hihihi.. Elok jugak Zizan Gan Jue cover line....betul tak?


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

28 comments:

  1. hehe..nasib la artis..tak boleh nak sorok..

    ReplyDelete
  2. aah sesuai kan ..
    ekekek bukan ke kalau x silap akk dlm filem antu bonceng , bukan ke mereka ada digandingkan bersama ..
    x silap akk lah .. akk nie mudah lupe ekeke ;)

    ReplyDelete
  3. suke ngn diaorang, semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin

    ReplyDelete
  4. saya suka la Jue dan Zizan.. sepadan gitu.. apasal la nak sorok2 lagi.. :)

    ReplyDelete
  5. isu couple xnak komen....ahahahahaha

    ReplyDelete
  6. hehehe..suke tgk zizan..mesti juliana evans suke ngan die sbb zizan nie mengong..hehehe..

    ReplyDelete
  7. mama pun sama..suke tgk diaorg berdua..cam sepadan je kan.. :)

    ReplyDelete
  8. stuju kalo dorang becinta..

    Psstt..kak..ade tak tuto nk buat skrol lt sidebar tu..yg mcm akak punya ne..nmpak kemas laa..huhu..

    ReplyDelete
  9. suka klu mereka couple berdua... sesuai but plg suka psgn JOZAN hehe.. dah follow awak 1805

    ReplyDelete
  10. bertuah la zizan...jue cntik kan..cute je..sesuai la ngan die...

    ReplyDelete
  11. hahaha..takpe la zizan.mu cover je dulu.tak pasti tak yah la nak kecoh2.tak syok nnt.jgn naik krana gosip ye zizan.apa2 pon semoga zizan bahagia selalu :)

    ReplyDelete
  12. sweetnyer zizan dgn juliana hihihi

    ReplyDelete
  13. molek doh dorang berdua ni..

    ReplyDelete
  14. padanla depa dua...sama cantik

    ReplyDelete
  15. jue tak memilih nmpknya, biasanya artis mcm dia kita ingat nk yg pan asia jugak..

    ReplyDelete
  16. dulumdia dgn sam bunkface kan..kalo dgn zizang pun, comey gop :)

    ReplyDelete
  17. kena bagi ruang la kat dia orang kan. kalau mengaku dok nnt cerita peribadi je byk keluar. tak mengaku pun dikorek jugak.

    ReplyDelete
  18. ooo lebih kurg mawi n ekin dulu.. dorg pun ada cincin sama kan.. :-)

    ReplyDelete
  19. hohoho ....zizan zizan.... ^^

    ReplyDelete
  20. ntah² bercinta tp xnak heboh²..hehee tp muka diorg iras² kan.hehee

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠