Rani Mukherjee Tak Berani Pandang Mata Aamir Khan!

Author : Cik Rose Cute | 1:01 PM | 22Total Comments |

                        
Aktres Rani Mukherjee mengakui bahawa suatu ketika dulu, dia memang tidak mampu untuk bertentang mata dengan aktor Aamir Khan. Ketika itu, mereka digandingkan bersama dalam filem Ghulam (1998). Pada waktu itu, Rani Mukherjee adalah seorang pelakon baru, manakala Aamir pula sudah berjaya dengan beberapa filem seperti Qayamat Se Qayamat Tak, Dil dan Jo Jeeta Wohi Sikander

Selepas Ghulam mendapat sambutan, mereka telah digandingkan sekali selepas 7 tahun dalam sebuah filem epik drama, Mangal Pandey yang tidak berapa begitu berjaya.

Menceritakan pengalamannya menjayakan Ghulam bersama Aamir, Rani berkata, sewaktu menjayakan filem saya yang pertama itu bersama dengan dia, saya asyik memandang kasutnya saja kerana takut dan gementar.

"Saya adalah peminat besar Aamir Khan dan pernah menyukai dia. Waktu saya menonton filemnya, QSQT (Qayamat Se Qayamat Tak), saya amsih lagi berada di sekolah.

"Saya cukup gementar melakukan adegan romantik dengan dia. Saya memandang kasut dia sebab tidak mampu bertentang mata dengannya kerana saya takut dan bimbang saya akan jatuh cinta dengan dia.


"Sekarang ini, bila saya asyik tidak lepas-lepas memandang dia, dia pula yang meminta saya untuk tidak berbuat demikian," katanya telah digandingkan lagi dengan Aamir Khan dalam filem thriller Talaash iaitu filem ketiga mereka selepas tempoh 14 tahun.



"Kalau aku pun tergoda dengan Amir Khan.Aku masih ingat ketika aku sekolah menengah...memang minat giler kat dia...siap panjat tingkap bilik warden semata2 nak tengok filem hindustan,waktu tue Amir Khan bergandingan berlakon dengan Pooja Bhat...kebetulan pulak tv asrama rosak..itu penyebabnya panjat tingkap bilik warden semata2 nak tengok hero nie berlakon kikiki kelakar tak? kalau di ingatkan balik memori silam buat aku tergelak sendirian...." 





Jom! Layan lagu Video nie...Filem nie tahun 1991..tajuk lagu "Adaen Bhi hai from Dil Hai Ki Manta Nahi"
Korang jangan tak percaya....aku ingat liriknya kikiki


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

22 comments:

  1. hehehehe...agk nyer kalu ms tu aamir khan dtg mesia...then akk jumpa dia..agk2 pengsan x? ;-)

    ReplyDelete
  2. minat 2 orang pelakon ni Rani Mukherjee & Aamir Khan

    ReplyDelete
  3. siap hafal ke ? caya lah!
    tapi aamir khan ni memang best pon berlakon.. mata dia tu memang menikam kalbu..huhuhuhu...

    ReplyDelete
  4. saya pon suke ngan aamir khan ni..lagi2 dalam citer ghajini ngan 3idiots..mmmmm hensem tu

    ReplyDelete
  5. SIAPA X MINAT DORANG KAN..HENSEM..HAHAHA..TP BUI MINAT SHAH RUKH KHAN JER..:)

    ReplyDelete
  6. laa.. peminat hindustan jugak ke? tp deqla x minat aamir khan..hihi..deqla minat shah rukh khan (SRK) dari zaman skolah smpai la skng.. hihihi... jgn x pecaya smua lagu filem SRK deqla dah hafal pun..tiap2 mlm mmg lyn hindustan.. incek hubby siap geleng2 kepala.. hahahaha...

    psstt.. dah penah jumpa SRK tau.. kohkoh.. ;p

    ReplyDelete
  7. skrg nih amir khan lg ensem dr masa muda, hero2 industan nih semula jd muke ensem tak pyh pakai kontek lense bagai mata udah biru ijau coklat...

    ehhehe boleh tahan akak ek sampai panjat tingkap

    ReplyDelete
  8. suka cite hindustan yang lame2 skit la...yg baru2 nie pelakon die macam tak mantop jerk..

    ReplyDelete
  9. kikiki lawakla rani.tp mmg betul,klu kita ske sgt ssorg. kita mmg xmmpu utk tgk mata dy

    ReplyDelete
  10. tapi sekarang dah jadi hero tua..
    dulu orang minat giler citer mann sampai nangis2..budus je rasa tapi dah minat kan..kihkih

    ReplyDelete
  11. Ala Sayangnya x dpt tgk video..M peminat film hindustan gak tau..

    ReplyDelete
  12. amir khan hensem kottt...
    hahaha

    mau tak cair kalau tenung lama2..hihi

    ReplyDelete
  13. lama akk x layan hindustan uhuhu
    x cukup masa rasanya :)

    ReplyDelete
  14. wahh. tak sangka pulak.. rani pun malu malu. hehe

    ReplyDelete
  15. Salam K.CR..
    hamoih..siap ingat lirik..betul2 peminat tegarr ni..

    hihi..suka dua2 :)

    ReplyDelete
  16. cantik lah minah ni.. suka tengok dia..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠