Azab Allah, Pasangan Haram Ini Mati Ketika Berzina

Author : Cik Rose Cute | 10:04 AM | 30Total Comments |
Assalamualaikum....

Aku pernah dengar cerita yang di gambarkan di bawah....kat rumah aku ada sebuah kedai yg pekerjanya warga acheh...dia ada cerita pasal orang kat kampungnnya berzina dan melekat seperti gambar di bawah...budak itu jugak cerita peristiwa yang berlaku kat Acheh yg tsunami besar tue pada tahun 26/disember/2004  erk?aku pun dah lupa....budak tue cakap sebab kat sana banyak berlakunya maksiat,murtad dan ramai yang tukar agama kristian...itu yang Allah turun bala kat Acheh....



Korang boleh tgk kajian tentang tsunami yang berlaku dan puncanya
kalau korang tgk video nie....Betapa besarnya kuasa Allah
hanya sekelip mata jer...semua musnah...



Selama dua hari terakhir, masyarakat diheboh dengan beredarnya gambar dua orang yang meninggal dunia ketika melakukan hubungan intim.

Berdasarkan khabar yang heboh di dalam masyarakat, dua insan itu disebut-sebut bukan pasangan suami isteri yang sah, melainkan dua orang yang curang.

Keduanya, dikhabarkan sama-sama sudah berkeluarga. Dari gambar yang beredar dari telefon ke telefon, tampak dua jasad tengah berpelukan.


Di foto itu terlihat, badan orang yang berada di atasnya bertiarap dan bahagian bokongnya ditutupi kain sarung.
Sementara tangan wanita yang berada di bawahnya dalam posisi memeluk bahu lelaki itu.

Kedua jasad tersebut berada dalam beg jenazah berwarna kuning.
Tampak juga dua orang berseragam mirip polis,tengah menunjukkan mayat dua orang yang disebut-sebut sedang berzina ini.

Sepertinya, kedua jasad itu berada di sebuah bilik mayat. Kerana jika dilihat dari lantainya, biasanya digunakan di ruangan mayat.

Salah seorang warga, Wahyudi mengatakan, berdasarkan informasi yang diterimanya, dua pasangan berbeza jenis itu berzina di sekitar makam keramat yang berada di belakang Cengsin, Klari. Namun saat bercinta, badan keduanya tak boleh di lepas.

“Katanya yang lelaki sempat menelepon kawannya yang satpam, kerana badannya tidak boleh lepas. Sampai akhirnya dibawa ke tiga buah klinik, tapi tak ada yang boleh melepaskan keduanya” ujarnya.

Berdasarkan informasi yang diterimanya pula, kedua pasangan yang curang itu meninggal di rumah sakit.
“Awalnya saya tidak percaya khabar ada orang mati melekat,tapi setelah melihat gambar ini saya baru percaya,”katanya.

Dikatakannya juga, meski gambarnya beredar luas, namun berita yang diterimanya berasal dari mulut ke mulut. Ia sendiri belum tahu kebenarannya.

Kasi Trantib Kecamatan Klari Daud Haryanto mengatakan, ia hanya mendengar informasiyang dihebohkan,

namun tidak tahu kepastiannya. “berita yang dihebohkan memang seperti itu, tapi saya tidak tahu kerana kurang jelas informasinya,” ujarnya.

Sementara itu, Kapolsek Klari Kompol Wahidin menganggapnya hanya isu yang beredar dari mulut ke mulut,
kerana pihaknya tidak pernah menangani kes tersebut.

Menurutnya, jika kejadian itu benar, pihaknya pasti akan mendapatkan laporan dari
babinkamtibmas yang ditugaskan di desa.

Semoga menjadi Renungan & diambil hikmahnya

KREDIT :Macam-macam Info


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

30 comments:

  1. naudzubillah semoga dijaga aib kita bila meninggal nnt..

    ReplyDelete
  2. Apapun sama ada benar atau tidak…ianya sangat menakutkan ….mati dalam keadaan begini..Ya Allah..lindungilah kami hamba2 MU

    ReplyDelete
  3. Nauzubillah Min Zalik..
    Azab nya balasan Allah pd mrk yg berbuat maksiat dan ingkar..
    moga menjadi pengajaran buat kita semua..

    ReplyDelete
  4. Kat dunia pun dah kena balasan Tuhan apatah lagi di Akhirat kelak...Semoga memberi keinsafan kepada kita semua...

    ReplyDelete
  5. Ya Allah.... maksiat mmg dapat balasan..di dunia lagi..mg kita terhindar

    ReplyDelete
  6. haihh , hendaklah kita menjauhi dari perlakuan zina , jaga ikhtilat dan sebagainya , barulah hidup diberkati , aman bahagia .,, :D

    ReplyDelete
  7. ngerinya tengok gambo tu..

    ReplyDelete
  8. kejap je ALLAH nak turunkan hukuman..

    ReplyDelete
  9. ASTAGA..NGERINYA..P,KESIAN JUGAK..HUHU

    ReplyDelete
  10. ya ALLAH..penah gak dgr kes gini..ade dgr kene kat adik-beradik..wallahualam..

    pasal tsunami kat acheh pun falsya ade dgr bende sama gak..

    ReplyDelete
  11. istigfar seketika....

    hyy kak rose! yeah...lama sgt dah tak update blog sebab study...hehe....salam kenal2 lagi rapat ye :-)

    ReplyDelete
  12. Salam K.cr..
    Huhu..tergeliat lidah baca ..
    semoga allah menjauhkan kita dari perbuatan maksiat..

    ReplyDelete
  13. astagfirullah... mcm2 kt dunia nih... naik bulu roma kak

    ReplyDelete
  14. YaAllah...
    moga kisah ni beri pengajaran...
    takutnya kalau mati dalam keadaan yg mengaibkan...

    malu keluarga..malu dgn ALLAH...

    ReplyDelete
  15. Beberapa bulan lalu perkara yg sama (isteri yg melekat selepas melakukan hubungan dgn lelaki lain) pernah berlaku di sebuah negara Afrika, juga ada videonya. Kdg2 manusia terlupa Tuhan melihat apa yg kita buat...

    ReplyDelete
  16. Nauzubillah. maha besar kuasa Allah.

    ReplyDelete
  17. tu lah manusia..yang haram jugak yang di cari...

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum rose....masyaAllah nape mcm ni bala diturunkn sekejap je...:)

    ReplyDelete
  19. Isskkkk.ngeri dengar mati macam tu..huhuhuhuhu.
    Btl..lama tak updated

    ReplyDelete
  20. tak kisahlah kisah ni betul atau tak,yg paling penting amik pengajaran..:)

    ReplyDelete
  21. Kisah ini sebenarnya dah banyak diperkatakan sejak setahun lepas cuma saya tak pasti adakah berita ini di recycle atau pun memang bersumber yang lain. Nau'zubillah.

    ReplyDelete
  22. mengucap pjg deqla... ish mcm2 la.. yg pasti hanya Allah yg tahu.. kita nak buat andaian lebih2 pun tak bole jugak kak.. apapun, ini mmg menjadi iktibar buat pasangan bukan mahram di luar sana.. nauzubillah min zalik...

    ReplyDelete
  23. nauzubillahiminzalik.... :(

    ReplyDelete
  24. Allahuakbar Moga jadi teladan kepada semua

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠