Fazura Minat Shaheizy Sam

Author : Cik Rose Cute | 10:01 AM | 24Total Comments |
Hahaha....aku nie peminat giler Fazura selain lisa surihani...memang fazura nie sangat2 cantik....kalau tengok mukanya tak pernah serius asyik tersenyum jer...untung siapa dapat fazura ...tadi aku ada terbaca pasal Fazura Akui Shaheizy Sam Penuhi Kuliati Lelaki Impiannya....kalau Shaheizy Sam baca pasti tersedak kikiki...Korang perasan tak header aku tak ada?aku tgh pening nak design camna...tue yg kosong dekat situ...lantak pilah....korang layan jer cerita di bawah...


nur-fazura
PETALING JAYA: Pelakon Fazura menganggap aktor Shaheizy Sam seorang lelaki yang istimewa kerana mempunyai perwatakan tidak seperti sesetengah lelaki lain.
Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifuddin berkata Shaheizy Sam atau Sam memiliki kualiti seorang lelaki yang diidam-idamkan para wanita termasuklah dirinya.

“Saya setuju Sam seorang lelaki yang ‘tidak banyak’ di luar sana.
“Ramai wanita yang menganggap lelaki semuanya sama, tetapi dia lain, dia sangat istimewa.
“Kerana itu saya sangat senang apabila berlakon dengannya menerusi drama Kisah Cinta,” katanya.
Tambah Fazura lagi, dia dapat melihat Sam juga seorang yang sangat menghormati wanita.
Dalam perkembangan lain Fazura berkata, sejak menginjak usia 30 tahun, dia mula peka terhadap penjagaan kesihatan untuk memastikan dirinya kekal sihat.
Dia kini melakukan pelbagai aktiviti seperti ‘pilates’ supaya kekal cergas selain mengamalkan cara pemakanan yang betul.
“Apabila usia meningkat, macam-macam penyakit yang akan muncul tanpa kita sedar.
“Sudah tiba masanya untuk saya lebih berjaga-jaga soal pemakanan yang betul selain bersenam. Bagaimanapun saya bukannya berdiet, cuma mengamalkan cara pemakanan yang sihat,” ujarnya.
Dalam pada itu, Fazura juga mengelak daripada mengambil minuman berais untuk agar kesihatannya terjamin.
“Alhamdulillah, berat badan saya turun sedikit, cuma saya perlu menaikkan otot-otot badan sedikit supaya nampak sedikit tegap,” ujarnya yang akan muncul dalam drama Kisah Cintadisiarkan bermula pukul 9 malam pada 9 April ini di saluran TV3.

Betul tue Fazura...Dah masuk 30an nie..kena banyak jaga pemakanan kita...kalau tak macam2 penyakit ada....Korang jaga ke tidak pemakanan korang?

Pssttt pasni nak pergi segi beli barang untuk memasak...Chow dulu ya...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

24 comments:

  1. Fazura ni cantik kan.. sangat kurang kontroversi !

    ReplyDelete
  2. Sam memang awesome dan dia ada aura yang tersendiri, tak mustahil yang Fazura boleh katakan yg Sam tu memenuhi ciri2 lelaki idaman dia. ^^ hehe

    ReplyDelete
  3. Salam Jumaat Cik Rose, hurm... dah 30 ya umur si Fazura ni.. tak nampak cam 30 kan.. tentu dia jaga betul penampilan luar dan dlm diri nya...
    kene la jaga kan.. n cecepat la si Fazura ni dpt jodoh ..

    ReplyDelete
  4. dah 30-an..ehm nampak juga dah tua dia ni..tak mcm dulu..hehe

    ReplyDelete
  5. nurulpun sua ngan fazura kak=)mmg cantik sangat dia

    ReplyDelete
  6. wahh.. untung la sam yer..hihi... fazura mmg cantik.. suka gak tgk muka dia.. muka lembut jek... eh kak, kalo takde idea lagi.. letak je la yg seblm ni punye.. nape dibiar kosong.. aiyaakk..

    ReplyDelete
  7. TMJ mcmana? hehehe.. sweet jgk fazura dgn sam. ;)

    ReplyDelete
  8. Samalah...akk pun minat ngan Fazura nie... :)

    ReplyDelete
  9. laa bukan di di gosippkan dengan kerabat ker ??

    ReplyDelete
  10. huuhh.. fazura dalam iklan optic white .hehee. cpt2 la nikah yerk

    ReplyDelete
  11. saya juga peminat sam , hehe

    ReplyDelete
  12. Dah 30 an tapi wajah macam 20an..hemmm
    Macam Rita Rudani gak..sentiasa muda..
    Saya suka Rita Rudaini

    ReplyDelete
  13. Fazura cantik sangatttttttt ;)

    ReplyDelete
  14. Fazura ni lembut je orangnya....
    9 april...tak sabar nak tgk

    ReplyDelete
  15. kembang kempis la sam kena puji dengan fazura.haha..dh 30taun dh fazura nie ekk..igt muda lg..:)

    ReplyDelete
  16. saya pun suka fazura ni.. mmg cantikkan..

    ReplyDelete
  17. saya pun suka fazura ni.. mmg cantikkan..

    ReplyDelete
  18. salam k.cr..
    ehem2..ade ape2 ke dorang ni? hihih.. :P

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠