Shireen Sungkar Dan Tauke Wisnu

Author : Cik Rose Cute | 8:20 AM | 8Total Comments |

Korang ingat tak sinetron cinta fitri? Sinetron nie memang fames kat indon.Sinetron nie juga episodenya mencecah 777 episode...hehehe banyakkan episodenya....Hero dan heroin sinetron nie dah barcinta hampir satu tahun lebih.....Jom Kita baca gosipnya.....


Wisnu & Shireen (Rachman/Detikhot) Jakarta - Teuku Wisnu mengaku menyerahkan segala macam persoalan pernikahan kepada Shireen Sungkar. Hal itu dikarenakan Wisnu sangat percaya dengan sang kekasih.

"Kalau aku terserah sama Shireen saja maunya bagaimana," ujar Wisnu seraya melirik ke arah Shireen, saat ditemui di Studio Hanggar, Pancoran, Jakarta Selatan, Kamis (29/9/2011) malam.

Wisnu menambahkan ia akan segera melamar Shireen jika waktunya tiba. Kini yang dilakukannya adalah menyelasaikan pendidikannya.

"Kalau kita sudah selesai kuliah dan Shireen sudah siap untuk dilamar saya hayo saja kenapa tidak," katanya seraya tersenyum.

Wisnu sendiri sudah bertemu dengan kedua orangtua Shireen. Begitu pula Shireen yang sudah di boyong ke Aceh untuk bertemu dengan keluarga besar Wisnu.


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

8 comments:

  1. Alahai secocok git pasangan ni.... :)

    ReplyDelete
  2. layan sekejap je citer tu, pastu atas desakan kerja, xdapat nak layan..byk sgt episodnyerr...huhuhu

    ReplyDelete
  3. mereka berdua nie comel ! ...
    baguslahhh berlakon sampai kawin .. ;)

    ReplyDelete
  4. wah.. smpai 777 episod.. lama tu..

    ReplyDelete
  5. 777 episod..nasib baik bukan 666..hehehehe.
    Yalh tiap2 hari temgok mana tak jatuh cinta..kekekekeke
    Opsss..Selamat Hari Ibu pada semua ibu2

    ReplyDelete
  6. sinetron indon mmg panjang ..jenuh nak tunggu ending cerita.

    saya kalau tengok cerita indon mesti ada je sakit hati dengan watak2 jahat tu..emo tau..hahaha.


    semoga jodoh dipertemukan :)

    ReplyDelete
  7. mak aihhh sampai 777 episod. gilo lah nak tgk .;)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠