Kesian Fasha Sandha

Author : Cik Rose Cute | 2:22 PM | 16Total Comments |
Siapa yang tidak sedih kalau berita kehamilan dipertikaikan oleh orang ramai.Korang pasti  memahami perasaan kecewa yang sedang dilalui oleh Fasha apabila mendapat reaksi negatif selepas berkongsi berita kehamilannya baru-baru ini. Sepatutnya kita turut sama-sama bergembira dan berdoa agar kandungan Fasha sihat sentiasa. Sayangnya ada banyak pihak yang mempertikaikan kehamilan tersebut.
fasha sandha
Ada pihak yang mendakwa bahawa Fasha dan Jejai sudah pun bernikah di luar negara sebelum berlangsungnya majlis pernikahan mereka di Kuala Lumpur baru-baru ini. Fasha yang sedih dengan dakwaan ini berkata:-
Tak mungkin kami nak membazir duit buat majlis sebesar itu. Habis tetamu yang hadir dan saksi majlis akad nikah itu siapa? Apa? Ingat kami suka-suka nak berlakon begitu? Cubalah fikir cara logik. Pernikahan bukan boleh dibuat main-main. Janganlah suka-suka nak buat cerita yang bukan-bukan. Mereka faham tak apa itu bunting pelamin? Saya tidak mahu memberi sebarang komen berkaitan dakwaan yang tidak masuk akal itu.
Diharap Fasha tabah menghadapi dugaan ini. Pedulikan apa kata orang. Yang penting anda dan Jejai sentiasa bahagia di sisi masing-masing. Doakan agar Fasha dapat melalui fasa kehamilan ini dengan tenang dan sihat sejahtera. Kredit info Utusan Malaysia.

P/S:Susah kalau ada PERASAAN  PHD nie....Tidak boleh melihat orang bahagia...Lagi satu..siapa yang tak tahu tentang bunting pelamin klik SINI


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

16 comments:

  1. teringat pesan orang tua2..kalau nk cerita kita mengandung..biar setelah 3 bln ke atas....
    apa-apapun mg mereka tabah dan kandungan fasha selamat hgg dilahirkan

    ReplyDelete
  2. ntah apa2 depa tu..nk ckp hal org .. org tu dah elok kawin..pe g mslhnya ntahla..

    ReplyDelete
  3. huhuhu tulahhh
    sudah2 lah kan
    nie akan buatkan dia tertekan
    silap hb takut terjejas kandungan dia
    kesian dia
    apa yg dia lalui antara dia dan allah , kenapa kita nak sebuk2 .. doakan yg terbaik , kita dpt pahala kenapa nak undang dosa lak
    pelik lahh .. sedih ! ...

    ps : cantikkk , rose ubah akak nye jugak .. leh ?? ;)) nak ada bunga2 macam bintang .. mcm design side bar rose nie .. sukeee ..

    ReplyDelete
  4. hanya bisa ngaminin dari indo

    ReplyDelete
  5. hanya bisa ngaminin dari indo

    ReplyDelete
  6. tak baik bersangka buruk kat orang..dah sama macam fitnah tu..

    ReplyDelete
  7. mg fasha n kandungan dia sihat walafiat... selamat sampai bersalin n seterusnya...

    dia hanya nk kongsi kegembiraan.. jgnlah nk slh anggap lak..

    ni lah bezanya bila jd artis dgn org biasa.. kalu org biasa, xjd hal plak.. kalu artis.. kecoh..

    mg sesiapa yg telah beranggapan buruk tu.. dimaafkan dosanya.. :-)

    ReplyDelete
  8. hummm.. biase la.. klu dah retis mmg cam tu ada je owg nk wat bahan.. sian fasha.. hummmm

    ReplyDelete
  9. Diaorang ni tak paham maksud BUNTING PELAMIN kot tuduh Fasha camtu...

    ReplyDelete
  10. biasalah manusia nih, ada je yg tak kena.... dana suke ngn fasha dr segi lakonan... ngn disiplin dia... walaupun dia agak sosial

    ReplyDelete
  11. Itula kadang orang berdengki ni kan kita bukan boleh nak jangka..

    Harap2 kandungan tu membesar dengan selamat, insyaAllah :)

    ReplyDelete
  12. tak kawin kena kata dh halal ni pun masih kena kata..mmg sian la kt dia..sabor jer la..

    ReplyDelete
  13. moga Fasha sabar lalui dugaan tu :)

    ReplyDelete
  14. kesian kan..org tak habis2 nak buat cerita pasal si fasha nie..macam2 hal la cerita artis2 nie..:)

    ReplyDelete
  15. Hanya ALLAH dan mereka yang tahu.

    rezeki itu adalah ditangan Allah..awal dan lambatnya semua ketentuan ALLAH :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠