Rita Rudaini Tiada Hati Kat Suami

Author : Cik Rose Cute | 8:00 AM | 20Total Comments |
Tadi aku terbaca dalam kosmo...tentang hati dan perasaan Rita Rudaini walaupun Rita dan suami tidak jadik bercerai....
 rita rudaini dan aidil zafuan, rita rudaini dan aidil zafuan bercerai, anak rita rudaini, anak aidil zafuan, anak rita rudaini aidil zafuan, rita aidil bercerai, artis bercerai


KUALA LUMPUR - "Saya sudah tak ada hati untuk dia."Demikian tegas aktres Rita Rudaini Mokhtar, 36, berhubung pembatalan cerai yang dibuat oleh suaminya, Aidil Zafuan Abd. Razak.
Menurut Rita Rudaini, dia mempunyai sebab untuk berasa curiga dengan pembatalan cerai tersebut kerana ini bukan kali pertama dia mahu diceraikan, sebaliknya sudah berlaku sebanyak dua kali.
"Sebelum ini, saya hampir diceraikan sebanyak dua kali dalam tempoh setahun.
"Jadi saya bimbang, jika kami kembali menjadi suami isteri, akan terjadi perkara yang sama (cerai) buat kali ketiga pula," ceritanya.


Kalau baca apa yang di luahkan oleh rita di atas tue...memang memeritkan....Kalaulah Aidil Zafuan lafazkan sekali lagi cerai....nak rujuk balik memang susahkan.... 


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

20 comments:

  1. itulah pasal...kesian sungguh kat rita...
    yang belum kawin tu...ambil kisah ni jadi pengajaran...nak kawen...buat betul2 dan dapatkan restu kedua ibu bapa penting sangat....dan carilah pasangan yang matang ....
    tentu hati rita dah teruk hancur remuk...hebat dugaan untuknya..
    Kita doakan yang terbaik untuk rumahtangga mereka ya...moga kemelut mereka mampu mereda...

    ReplyDelete
  2. semoga Rita tetap sabar dengan dugaan yang telah menimpa dirinya.. ntah la apa nak dikata tentang keperibadian Aidil ni.. sedih tengok keadaan anak2 mereka..

    ReplyDelete
  3. bila tgk krnologi,cam tak brape matang cara laki tu.

    ReplyDelete
  4. kalau kena kat diri sendiri ni pun rasa mcm dh tawar ati..sesuka ati jer mentang2 talak kat tgn dia..mcm tak matang la aidil ni dlm membuat keputusan..

    ReplyDelete
  5. kasi pening jer diorg ni kan..

    ReplyDelete
  6. kalau kali ke3 , maknenye dah 3 talak lah kan ? pastu dah tak boleh rujuk balik kan ?

    ReplyDelete
  7. bkn nk tuduh tp pd sy aidil ni still x matang

    ReplyDelete
  8. kalau mama pun...dh jadi mcm ni..terasa serik dan tawarr....huhuhu

    ReplyDelete
  9. Salam Rose...nampak sangat si Aidil Zafuan ni xmatang bila mengalas amanah sebagai seorg suami.
    Hati isteri ni,klu dilukai mmg payah nk diubati kembali..pedihnya tetap ada.
    Semoga Rita sentiasa tabah..mungkin jodoh mereka hanya sampai disini..

    ReplyDelete
  10. dalam hbgn suami isteri ni jauhilah dr menyebut ayat2 yang boleh menyebabkan cerai atau jatuh talak ni..lelaki jaga laa mulut tu dr asyik nak sebut cerai je sbb kuasa di tangan korang!!

    ReplyDelete
  11. ini la payahnya kalau berkahwin dengan lelaki yang tak matang.... haih...sabar lah Rita....

    ReplyDelete
  12. beratnya dugaan rita ni...

    ReplyDelete
  13. begitula kalau kawin dgn lelaki yg kurang matang..apapun, doakan yg terbaik untuk rita..

    ReplyDelete
  14. BYK SUNGGUH DUGAAN PERKAHWINAN DIA KAN..

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum rose...mmg betul tu bila org buat kita mcm tu kan sekejap nak cerai sekejap lg tarik balik mcm main2 je...")

    ReplyDelete
  16. sian rita.. hrp sgt semoga semuanya dipermudahkan olehNYA..

    ReplyDelete
  17. Kalu tiga kali mana boleh rujuklagi....
    tunggu sampai suami dia matang sikit..hehehehe.
    Kanak-kanak katakan..

    ReplyDelete
  18. sungguh sy tak faham cara pemikiran si aidil tu..org lain pun kawen muda gak..:)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠