Dalam Persahabatan

Author : Cik Rose Cute | 3:37 PM | 9Total Comments |
Renung-renungkanlah untuk kita menilai dalam erti sahabat


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

9 comments:

  1. betul tuu..sahabat bak teman.. teman paling rapat..cubit peha kanan,peha kiri terasa..bak aur ngan tebing saling memerlukan...baik-baik mencari sahabat...
    harap jgn jadi cam payung yer..

    ReplyDelete
  2. sahabt2 yang betul2 sahabat susah divari

    ReplyDelete
  3. ~indah nilai persahabatan kalau kita betul2 hargai :)

    ReplyDelete
  4. nice entry dear.... betul tu, kita berkawan biar ikhlas mungkin... semoga kita tak jd seperti di atas

    ReplyDelete
  5. kan..selalunya macam nilah, susah nak cari kawan gemabira dan sedih sama2..

    kebykan kawan gembira je, time sedih, susah, suma xde.huhuh

    ReplyDelete
  6. mmg ssh nak cari sahabat setia zaman sekarang nie.yg nak sama2 senang je dok ada.hehe

    ReplyDelete
  7. kalu berkawan seeloknya biarlah kita sggup jd kwn yg tetap akn bersama susah n sennag kan..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠