11 May 2012

Makan Besar

Minggu lepas cik hubby aku bawak pergi makan kat kelanang.Korang yang duk selangor pernah dengar Kelanang? aku baru first time sampai ke sana.Dari rumah aku nak ke sana jauh jugaklah....Itupun atas jemputan kawan cik hubby aku buat makan-makan....satu kepala bayar rm 40.00 ringgit seorang.

Nie makanan area dekat aku dan hubby aku...

Yang ini aku dah lupa apa namanya  tapi sedap jugaklah...dia macam kepah jugak isinya....
Nie meja hujung sekali....aku hujung meja dari depan....ramai jugaklah kawan hubby aku join makan-makan nie....

nie yang semeja gan kitaorang....Memang seronok makan ramai-ramai....hilang diet aku malam tue....hehehe

P/S:Korang mesti pernah makan ramai-ramai cam ginikan....nie bukan famili tau...nie kawan my hubby di tempat kerjanya....

23 comments:

  1. wah makan besar nampak nya... bestnya dapat join member2 suami makan2 kan... :)

    ReplyDelete
  2. sedapnye..siput buluh kalau xsilap namanye..

    ReplyDelete
  3. kalanang kat mana tu..tgk menu makanan laut jer..sedap sangat..
    takper cikrose nnt sambung diet yer...rezeki jgn tolak..hihihi

    ReplyDelete
  4. bestnya mkn ramai2 cmni.. sy xpnh lg.. kalu dgn family pnh la...

    ReplyDelete
  5. kelanang kat sebelah mane nama restoran tu.. nak pergi jugak hihihihihi.... macam best jer... boleh pergi dapat gaji nnt...

    selalu jugak join makan2 ramai2 dgn kawan hubby.. lps tu saya jadi siput sedut.. diam jer....

    ReplyDelete
  6. sedapnyerr..! yg panjang2 tu siput buluh kan..?

    kawan nur cakap, mmg sedappp...:)

    ReplyDelete
  7. pernah makan ramai2 mcm ni, tapi time raya je lah.. atau pun time mumy buat knuri ape2x.. :D

    ReplyDelete
  8. pernah pernah.
    memang best kumpul ramai2 gini.
    hehehe

    ReplyDelete
  9. kalo dh mkn besar tu, mane la nk betahan diet tu kak rose..hhiihi

    ReplyDelete
  10. mcm penah dgr je... yg tu org panggil pepahat kak... mmg sedap tu... isi pun boleh tahan banyak2.... walaupun agak mahal sorang rm40 tp mcm2 menu msti berbaloi kn kakk

    ReplyDelete
  11. wahhh... mesti seronok kan makan ramai2 macam ni... lama dah tak makan macam ni dengan family.. hihi :)

    ReplyDelete
  12. memang nampak lazat makanan tu...harganya pun wow!..dah lama tak makan besar macam ni..entah bila dapat berkumpul macam ni kan..

    ReplyDelete
  13. mmg makan besar. sedap makan ramai2 ni kan...

    ReplyDelete
  14. dah lama teringin nak makan benda yg mcm kepah tu.Nama dia pepahat kan?

    ReplyDelete
  15. Yang no 2 orang melak panggil lala...
    best dapat makan ramai-ramai..

    ReplyDelete
  16. wah..!mewahnya makanan..kecur air liuq tengok..

    ReplyDelete
  17. sedapnyeee
    janji makan ramai2 macam nie
    lagi best .. banyak yg leh diperkatakan kan ;)

    ps : dik nak tukar sikit layout dlm blog tuu .. macam mana btahu akk
    akk nak tukar x nak duk center dah tajuk di post entry tuu .. termasuk yg mengomen di bawah tuu .. boleh tak dik ??

    ReplyDelete
  18. Wahhh.. Betul-betul makan besar nih! Terliur lak. Huhu. Malam ni jugak nak ajak hubby makan seafood.. Hehe..

    ReplyDelete
  19. mmg mkn besor ni. yg rs mcm kepah tu mcm tak familiar sgt. ;)

    ReplyDelete
  20. bestnyeee !! lapar pulak bila tengok makanan tuu

    ReplyDelete
  21. bestnyer cik rose menu2 tu...

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠