18 May 2012

Khairul Fahmi Di solek Ala2 Jepun

Alamak!! ganas betul mukanya serius giler beb!! takut aku....


Sebuah lagi keluaran terbaru majalah online ENF benar-benar mengujakan gambar   penjaga gol terkenal, Khairul Fahmi Che Mat, atau lebih dikenali sebagai Apek telah di solek ala-ala  mirip dengan lagenda rock Jepun, X-Japan.

Ganas & garang, aku rasa  ramai awek  yang pengsan bila  menatap foto-foto mengiurkan dan ganas. Apa salahnya, Apek sekarang   dah single kan?






Mak Aii! ganas ke macho?aku no komen....hihihi  Jacket dia aku minatlah cantik...

9 comments:

  1. nampak ganas, tapi sebijiklah mcm org jepun..

    ReplyDelete
  2. Salam Rose..mata yg bercelak tu yg buat khairul fahmi nampak cam ganazzzzzz...

    ReplyDelete
  3. hensem gak la.. tapi tetap tak dapat kalahkan aaron aziz.. :) hikhikhik... ye saya pun suka jaket dia.. :)

    ReplyDelete
  4. amboi.. makin hot cek abe ni pas singgle ye.. byk projek :)

    ReplyDelete
  5. ada sapae2 nak jadik awek KF?

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠