Tupperware

Author : Cik Rose Cute | 6:34 PM | 8Total Comments |
Tupperware yang haziq dapat waktu main sukan kat sekolah sebelum nak menyambut ramadhan hari tue...boleh tambah koleksi tupperware kat rumah.Tak payah nak beli tupperware lagi...jimat betul...kikiki

Hadiah tupperware yang dapat adalah no 1,2 dan tiga...lupa pulak sukan apa haziq masuk.Terima kasih ya haziq...boleh ibu guna nanti....untuk isi apa2 yang patut....yang kaler merah tue dah guna isi gula....muatlah untuk gula 2 kilo...yang lain2 tue kadang-kadang isi barang-barang basah untuk simpan di dalam peti...Untung sesiapa yang banyak tupperwarekan...

Okey TQ


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

8 comments:

  1. senang nak simpan barang2 guna tuperware ni...saya pun suka :)

    ReplyDelete
  2. time sekolah rendah cikgu suka bg hadiah tupperware.. hehe..

    ReplyDelete
  3. simpan byk2 boleh diguna pakai nanti kan... ;)

    ReplyDelete
  4. dh lama dh xsinggah sini..bz sgt3 ngan keje..wahhh, dh berwajah baru..cantik2..hehe..

    byknye tupperware haziq dpt..;)

    ReplyDelete
  5. aah boleh tapau lauk pauk..dasyat anak akak=)pandai dier

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠