Iklan Raya PETRONAS 2013 (Video)

Author : Cik Rose Cute | 12:48 AM | 8Total Comments |
Sebelum tidur...aku nak kongsi dengan korang "iklan raya PETRONAS 2013". 
Kisah pengorbanan seorang ibu di musim raya. Sedih.. Terharu..kalau korang tengok iklan nie sambil menghayati...

 
 PETRONAS buat iklan raya memang tidak pernah menghampakan! memang terbaikkk


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

8 comments:

  1. sangat sedih dan terharu. mmg menyentuh. :')

    ReplyDelete
  2. yerr ada tgk iklan ni kat tv.. best! :) sedih jer tengok

    ReplyDelete
  3. bunda belum pernah tengok lagi..

    ReplyDelete
  4. Alamak tahun nie pnya iklan raya petronas gagal menitiskan airmata i la.. tp tahun lepas mmg terbaik..menangis i dibuatnya.. ;)

    ReplyDelete
  5. setiap pengorbanan pasti mendapat ganjaran yang baik, yakin usaha dan yang paling penting, sentiasa ingat kepadaNYA, amalkan segala suruhannya dan meminta kepadaNYA...pasti ALLAH akan makbulkan setiap permintaan kita.

    Ini penghayatan yang saya dapat dari iklan ini.

    ReplyDelete
  6. boleh tahan tapi tak lawan iklan yasmin ahmad....

    ReplyDelete
  7. iklan dari petronas mmg smuanya menyentuh hati..terbaikkk..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠