Bila Terkenang Arwah Mak

Author : Cik Rose Cute | 8:55 AM | 9Total Comments |
Assalammualaikum,


Bila ingat kembali kenangan dengan arwah mak aku  rasa sebak sangat-sangat.... Entah kenapalah rasa sangat terkenang-kenang dengan dia selepas solat atau duk sorang-sorang lagi2 bulan puasa nie....Time raya lagi sedih...tak dapat raya lagi dengan mak aku.
Kadang-kadang aku rasa mak aku rindu kat aku dan tenung aku dari 'sana'. Seperti ingin aku  doakan untuknya.Entahlah..... Mungkin aku merasa kehilangannya bila hampir nak menjelang Hari Raya yang bakal tiba.
01-Surah-Al-Fatihah-Ayat-1-7
 Al-fatihah untukarwah mak aku


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

9 comments:

  1. al-fatihah moga rohnya dicucuri rahmat...

    ReplyDelete
  2. al fatihah moga arwah tenang di sana..

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah untuk arwah mak che rose..
    Sayu bila teringatkan orang yg dah pergi..akak pun slalu teringatkan arwah abah..setiap kali rindu ngan arwah setiap kali itulah mata bergenang.:(

    ReplyDelete
  4. jangan bersedih...kita sedekahkan Al-fatihah untuk arwah..semoga awak tabah ye..

    ReplyDelete
  5. sama la kak.. deqla pun terkenang2 arwah ayah.. lagi2 bulan puasa ni.. sbb dia meninggal pun dlm bulan puasa.. 2 hari nak raya pulak tu.. lagi sedih 2 minggu deqla nak kawen.. dugaan terbesar yg deqla alami kak..hukhuk.. Al-fatihah buat arwah mak akak dan arwah ayah deqla.. moga roh mereka tenang di sana..amin..

    ReplyDelete
  6. :'( masuk bab mak ayah, mesti rase sebak...doakan arwah mak ya :')

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠