Panas!!! Gosip Erra Fazira

Author : Cik Rose Cute | 12:00 PM | 33Total Comments |
Aku terkejut betul baca tentang Erra Fazira gan suaminya....Tapi apakan daya....semua di tentukan oleh Allah....Allah sudah atur perjalanan setiap manusia.....


 Menurut sumber yang boleh dipercayai...Erra Fazira dan Engku Imran telah pun sah bercerai hujung bulan Oktober yang lalu.
 
 Nampaknya desas desus tidak enak tentang rumahtangga Erra Fazira dan Engku Emran kembali ke status yang meragukan walaupun cuba dineutralkan sebelum ini.

Kenyataan Engku Emran yang mengatakan hubungan mereka suami isteri masih kekal utuh nyata tidak dapat membantu meredakan spekulasi yang wujud hampir setahun ini.

Murai semalam melaporkan yang Erra Fazira memberikan satu kenyataan kepada sebuah akhbar tempatan yang seakan redha dengan apa pun yang terjadi selepas ini.

“Apapun, sama ada jalan seorang ke ‘kanan’ dan seorang lagi ke ‘kiri’ yang kami pilih nanti, saya redha. Saya harap semua orang mendoakan yang terbaik buat kami,” ujar Erra Fazira.

Engku Emran yang dihubungi wartawan Murai untuk mengulas kenyataan isterinya itu bagaimana pun enggan untuk berikan apa apa komen & kenyataan lanjut.

“Cukuplah dengan kenyataan yang telah saya berikan sebelum ini. Saya minta maaf, saya tidak mahu mengulas lanjut lagi. Saya tak mahu memberi sebarang kenyataan lagi kerana bimbang isu ini akan terus merebak,” ujar Engku Emran ringkas.




Kesian Erra...patutlah nampak kurus....dekat astro ada program terbaru pengacaranya Rozita Che Wan,Raja Azura,ziela jalil dan Erra Fazira.....best jugak program tue...sampai yg ada Astro pasti tahu....


Tq singgah dan baca entry...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

33 comments:

  1. dulu sy minat sgt kat erra nie.tp start yg ada spekulasi rumah tangga dia retak tu,terus xminat.xtau nape.tp mmg minat tu hilang terus.

    pastu sy rasa dia mcm makin seksi plak..huhu..xtaulah

    ReplyDelete
  2. Jodoh x panjang nak buat camna..

    ReplyDelete
  3. asalam ibu pink..acik paling suka erra..rasa sedih pulak..kesian ngan engku aleesya..tapi nak buat macam mana dah jodohnya setakat itu.semoga ada jodoh lain buat erra yang akan kekal hingga kesyurga..

    ReplyDelete
  4. Betul panas nie CR..hehehe..ape yg kite leh wat is to doakan kebahagian erra...kesian kak erra..

    ReplyDelete
  5. Kesian Erra...dah tak ada jodoh nak buat mcm mana,moga Erra tabah menghadapi dugaan ini.

    ReplyDelete
  6. alah,,xkan kot??diowang sweet bersama la..huhu

    ReplyDelete
  7. sian dia kan...
    kat instagram erra pun mcm dah blh agak....

    ReplyDelete
  8. ada jugak dnga engku emran dh khwin lain....

    ReplyDelete
  9. alahai jodoh tak pnjang pulak.. ade la hikmahnya nanti tu... apakan daya :)

    ReplyDelete
  10. la ye ke...dah tak de jodoh nak wat acam mane kan....

    ReplyDelete
  11. ye ke..klu dah setakat itu jodohnya nak buat mcmmana kan doakan yg terbaik saja utk mereka

    ReplyDelete
  12. aik statement yg bawah haluan tu bkn dah lama kerr?? ni kenyataan erra yg latest plak kerr?? kalau betul kesian kat dia..

    ReplyDelete
  13. kekadang kesian pulak kat erra nih....harap erra berubah.....tak payah jd artis dah....kalau benar dh berpisah..nnt mg dia bertemu jodoh dengan org yg lebih alim......mungkin ada hikmahnya...sabrjelah erra...yg pasti kesian kat anak dia yg comel tuu

    ReplyDelete
  14. kesiannya.. da tertulis jodoh dorang sampai situ je...

    ReplyDelete
  15. Mereka juga manusia, yang jalan hidupnya ditentukan Allah swt. Kita doakan yang terbaik sahaja ..

    ReplyDelete
  16. dah tertuli jodoh setakat itu sja kan.. doakan yg baik2 aje

    ReplyDelete
  17. Semoga yg terbaik utk diorg..
    Sorry dear lama x sggh sini..
    Happy weekend & TC yer.. ;)

    ReplyDelete
  18. yeke..? baru tahu ni..
    simpatilah dengan diorg..
    tapi dah xde jodohkan..

    ReplyDelete
  19. erra takleh kerja..dok umah jaga anak dan suami jer..

    ReplyDelete
  20. doakan yg terbaik jelah. talkshow primadona kan. mak suka tengok.

    ReplyDelete
  21. alaa ni tak syokk dengar citer mcm ni...suka tgk dorang sweett je..anak dorang pon comelll plak tu..

    ReplyDelete
  22. Kita merancang tuhan menentukan..
    dah mmg jodoh dye tak pjg..
    semoga Erra tabah ;)

    ReplyDelete
  23. xde jodoh..msg2 sbuk dngn kerja, tu yg hbungan pn mkin renggang..agaknye la kan..

    ReplyDelete
  24. laa yeke... sian erra... mg dia tabah hadapi dugaan ni

    ReplyDelete
  25. dgr citer betol kan... so rosyam siap perli2 dah tu..ngee

    ReplyDelete
  26. ni dah saheh ke kak..
    dgr2 mcm tu ja tp xtau betul ke tak..

    ReplyDelete
  27. kalau sahih kasiannya ku alisya..dahlah cumil sayangjer..tapi tuhlah kalau boleh takmolah..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠