Kesian Blogger Nie

Author : Cik Rose Cute | 3:11 PM | 10Total Comments |
Assalamualaikum buat blogger cute....Baru sebentar aku singgah kat blog kawan satu blogger di alam maya...Patutlah blogger nie....udah lama tak up-date blog...rupa-rupanya sakit....Tersentuh pulak hati aku nie...tentang perkembangannya itu....Semoga beliau kuat semangat dan sihat semula seperti kita ya.....Beliau yang aku maksudkan adalah.....

 Seorang blogger insan yang bernama Lya....mesti korang kenalkan.....dan ada jugak.....yang baru tidak mengenalinya...Kalau korang nak baca n3 tentang Lya nie...Klik LYA


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

10 comments:

  1. cik rose..sy padam background gambar guna photoshop..sy tgk tutorial kt sini..


    http://www.fizgraphic.com/2011/06/tutorial-photoshop-hilangkan-background.html


    p/s: kwn sy ada ada amik tempahan buat header..dia tgh buat sy punya..cik rose mahu? harga nnt sy tny dia..

    ReplyDelete
  2. umidah singgahkat blog lya sis ..hrmm cian gan lya ..harap die cepat sembuh ..amin

    ReplyDelete
  3. @My Life's Journey

    Kesian kan Umi...Semoga Beliau cepat sembuh...

    ReplyDelete
  4. semoga lya cepat baik. Amin!

    ReplyDelete
  5. bru lepas baca blog lya jugak.. moga dia kuat demi asya n fain kan..

    ReplyDelete
  6. tu la.. sy dh singgah blog lya pg tadi.. moga lya cpt smbuh..

    ReplyDelete
  7. Mudah-mudahan blogger lya cepat sembuh, JR memahaminya sebab JR pun pernah bercuti panjang krn sakit...

    Entry baru JR:-

    Final Bola Malam Ni: Pemain Malaysia Suka Berlakon?

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠