Jawapan Apek Tentang Shida Harmi

Author : Cik Rose Cute | 1:38 PM | 20Total Comments |
Hai! Blogger Cute....Isu pasal Si Apek nie...tak habis-habiskan...kesian adikku nie....Ya la...orang tengah glamour sekarang.....Macam2 isu timbul...Sabar ya dik......apa yang terjadik pasti ada hikmahnya....kita perlu banyak bersabar dan berdoa okey.....Akak doakan semoga Apek Sucess dalam menempuh hidup yang penuh kontrovesi nie.....Pedulikan apa orang fikir dan mengata tentang  orang  yang cuba menjatuhkan Apek.....Bila kita susah...kita tak ada duit.....takkan timbul isu cam gini....Betul tak??  Itu lumrah Manusia.....Fikir-fikir....Jom! kita layan Jawapan Apek tentang Shida Harmi yang di hebohkan nie.....








“Saya memang mengenali Shida Harmi. Dia bukannya skandal seperti yang diperkatakan oleh orang lain, sebaliknya dia hanya kawan biasa. Saya mengenali Shida sekitar awal tahun ini, kalau tak silap bulan March. Ketika itu, saya masih belum bertunang lagi. Gambar itu pula diambil semasa kami karaoke,” jelas Khairul Fahmi memulakan wawancara.

“Saya tak pasti macam mana gambar ini boleh sampai ke pihak media. Tapi, saya tak rasa Shida sengaja buat macam ni, nak syak sesiapa pun tak boleh. Saya perlu hubungi dia terlebih dahulu sebab nak siasat dengan lebih jelas. Berkenaan nama-nama yang disebut dalam Blackberry Messenger (BBM), jujurnya saya tak kenal akan nama Nadzim. Bagaimanapun, Erin adalah nama kakak kepada Elia, bekas tunang saya dulu,” ujar pemain pasukan Harimau Muda ini yang berjaya mengalahkan Indonesia di Sukan Sea, Isnin lepas.

“Saya kesal apabila diri ini kerap dikaitkan dengan pelbagai kontroversi yang tidak henti-henti. Sesetengah orang di luar sana tidak henti-henti mencari kesalahan saya. Kalau cerita seperti ini keluar, memang tak menang tangan saya nak jawab panggilan telefon. Apa pun, saya perlu fokus kepada perlawanan akan datang. Game makin dekat ni!” kata Khairul Fahmi yang ingin menumpukan perhatian di atas padang demi maruah negara.

sumber : ohbulan


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

20 comments:

  1. bila dah femes, ramailah yang tak boleh tgk dia senang..

    ReplyDelete
  2. xabis2 dgn kontroversi..kesian plk...

    ReplyDelete
  3. cian dia..tak habis2 kontroversi..

    ReplyDelete
  4. Malang jadi org famous. Lebih baik jadi org yg tak dikenali spt JR

    Entri terbaru di blog JR:

    "Alfatihah...Selamat Jalan Ayahanda Menemui Tuhan Yang Esa"

    ReplyDelete
  5. xksh la kontroversi ke.. janji dia main utk malaysia..

    baca boleh. caya jgn..^^

    hehehe

    ReplyDelete
  6. @CIK TOM

    selagi pasal bola tak habis...selagi tue ada kontravesikan......

    ReplyDelete
  7. @El-Janna

    cayalah....hihihi yang penting main untuk Malaysia...

    ReplyDelete
  8. lepas satu kontroversi..ada lagi kontroversi lain...bila da femes macam ni..ada je yg tak puas hati...

    ReplyDelete
  9. macam2 dia kena. kesian betul. macam tu la orang bila dah glamer kan

    ReplyDelete
  10. salam Rose..biasa la adat org yg dah popular nie.kena pandai2lah jaga diri & maruah...

    ReplyDelete
  11. kena banyak pergi masjid baru kurang gossip dan kontroversi huhu

    ReplyDelete
  12. hi.. ensem apek.. hehe.. sy dah follow awk.. thankz cz sudi follow sy..:)

    ReplyDelete
  13. Alahai.. Bila pemes mmg macam2 orang akan korek citer.. Cian dia.. Takpe, hope apek tak patah semangat.. Oghe kelate kito nih! Caiyok!
    Klu free jemput join contest kat blog tupperware creative. Closing date besok. Kot2 ada gambo si comel dgn barangan tupperware bleh join :)

    ReplyDelete
  14. apa nk buat..tere tangkap bola..rupa lak leh tahan..apa lagi awek mistilah nk himpit kan..dah dah..jgn kacau dia..janji permainan dia x hampeh sbb kontroversi mcm ni sudah..

    ReplyDelete
  15. biaso la tu kan..dunio...kalau senang sikit, ado yang dengki

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠