Kenduri Berpakaian Jarang

Author : Cik Rose Cute | 9:06 PM | 15Total Comments |
Selamat Malam Blogger Cute....Hari raya korban dah lepas.....Tapi timbul pulak isu berpakaian ala-ala telanjang......Cuba korang tengok gambar di bawah.....Adakah ini cara orang Islam berpakaian....huhuhu....Dunia dah menghampiri Akhir Zaman....Siapalah yang menciptakan pakaian tersebutkan......Cedih pulak tengoknya....Laki diaorang tak marah ke?...@ Ibubapa diarang tak marah ke....melihat anak2 atau isteri berpakaian tersebut?? Cuba korang fikir......Ya Allah....betullah apa yang Allah Berfirman...."wanita lagi banyak masuk neraka daripada Lelaki".....huhuhu  takutnya....Korang lihat dan tafsirlah sendiri......


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

15 comments:

  1. ya allah ..betul ke ni..macam ytak percaya je kalau tak tengok sendiri kan..

    ReplyDelete
  2. adoyai...tutup rambut, tp suar dalam nampak...naye kes lagu nim ~~~

    ReplyDelete
  3. ERMMM... klo jarang pon..klo pakai dgn alas y tebal cam kain dalam tu ok la lg x nmpak.. tp ni mmg xde alas lgsung.

    ReplyDelete
  4. blurpp.. bukannya makin lawapon huhu

    ReplyDelete
  5. @LYAfrina

    Sokong....sepatutnya pakai kain dalamkan....

    ReplyDelete
  6. ini mmg betoi2 jarang ni.. pakai la kain dalam ke.. adusss...

    ReplyDelete
  7. alahai..moga jadi renungan utk kita bersama..

    ReplyDelete
  8. aduhai..malunyerrr..siapakah gerangan mereka ini..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠