Erra Bersama Anak

Author : Cik Rose Cute | 6:12 PM | 9Total Comments |
Hai! Blogger Cute...Selamat petang...pasni..aku nak tutup Komputer aku nie....Kesian Cik komputer aku nie...mesti penat...aku dari tadi asyik duk  mengadap jer....hihihi Aku nak share gambar budak cute nie...saling tak tumpah cam ibunya....Erra Fazira

 Pandai bergaya....entah2 berlakon pun pandai...penganti Erra Fazira nanti nie.....Caya tak korang???


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

9 comments:

  1. aah mcm mamanya ye...cantik sgt

    ReplyDelete
  2. mmg lawa pun anak erra ni.. tgklah ibunya pun.. dh mmg lawa.. :-)

    ReplyDelete
  3. tengoklah bapaknya sape. Eh. haha :)

    ReplyDelete
  4. mmg abis2 muka erra..mesti cantik dh besar nnt

    ReplyDelete
  5. mmg comel sungguh la..bakal mewarisi kecantikan ibunya..

    ReplyDelete
  6. mana tumpahnye kuah kan...

    tpi gambo 1st nmpak cam boy lak...hehe

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠