Sambut birthday Si kakak

Author : Cik Rose Cute | 2:18 PM | 8Total Comments |
Tanggal 11/08/2013 maka genaplah umur si kakak 7 tahun.....buat jugak majlis harijadi dekat rumah opahnya di kampung gajah Perak.

Suka betul kakak dapat potong kek hari jadinya,sebelum tue abahnya gitahu kat dia kek tak ada orang jual sebab raya...


kek comel jer....malas nak beli besar2 budak-budak bukan makan pun....makan sikit dah...tak nak....




Semuanya dah tak sabar nak makan...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

8 comments:

  1. Selamat hari lahir. Moga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan berjaya dalam kehidupan. Seronoknya ada orang sambut hari lahir. Saya dulu masa kecil tak ada pun. Beruntungnya jadi anak akak.

    ReplyDelete
  2. kek comel jer... excited si kakak tu ye..

    ReplyDelete
  3. sanah helwah adik..be a osem muslimah and little caliph tau

    ReplyDelete
  4. hepi je nampak c birthday girl..

    ReplyDelete
  5. HBB kakak...
    dah besar dah... :)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠