17 August 2013

Perjalanan balik kampung dari selangor ke Terengganu


Assalamualaikum...

Nak story perjalanan kami dari Telok Panglima Garang Ke Terengganu..
Pukul 3.30 pagi aku dah bangun,check barang kot2 ada lagi yg tertinggal...kalau balik terengganu pasti stanby toto takut kat rumah sana tak ada nanti....Almaklumlah..aku balik kat sana menumpang rumah abang sulong aku,lagipun kubur arwah mak aku dekat dengan rumah abang aku....Bila semua dah bangun dalam pukul 4.00 pagi kami bertolak dari rumah.kita orang bersahur tepi jalan jer....Nasib baik jalan clear...kereta tak banyak sangat....hihihi...Sampai kampung Terengganu dalam pukul 11.00 pagi lebih....





 
 Sempat Lagi bergambar dalam kereta...Syifa pulak dalam kereta asyik menyanyi jer hihihi


Gambar nie atas higway...nasib baik kereta kurang....

Nota Pink: anak-anak aku mandi dekat perhentian...suka sangat mereka....

9 comments:

  1. ni yang nak balik kampung lagi sekali ni.. hihi

    ReplyDelete
  2. wahwahwah sonok balik kampung hehe
    slm aidilfitri kak :)

    ReplyDelete
  3. Wah, seronoknya. Bila ni, waktu nak balik raya ke?

    ReplyDelete
  4. Clear btl jalan..mesti best berkumpul ramai2 kan.;)

    ReplyDelete
  5. syifa seronok la tu nk balik kampung..tu yg nyanyi dlm keta..

    ReplyDelete
  6. amboii...syifa nyanyi lagu apa..??hehe

    ReplyDelete
  7. dah balik selangor ke kak? selamat hari raya.. ;)

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠