Meroyan

Author : Cik Rose Cute | 5:58 PM | 12Total Comments |
Korang tahu ke meroyan tue apa? Kebiasaannya meroyan penyakit orang dalam pantang.Tadi aku terbaca tentang perihal seorang artis iaitu "Diana Danielle" Aku tak cakap Diana Danielle nie giler meroyan okey....


Diana Danielle murung dan pendiam sejak bersalin - Isu perselisihan faham antara Farid Kamil dan ibu mertuanya masih belum menemui jalan penyelesaian apabila suami kepada Diana Danielle itu tampil dengan kenyataan baru yang melarang ibu mertuanya berjumpa dengan anak mereka.

Ketika Farid Kamil ditemubual oleh Utusan Malaysia perihal komplikasi yang dialami oleh isterinya sejak hampir bersalin, ini jawapan beliau :-

"Alhamdulillah, Diana sekarang sihat dan tidak mengalami sebarang komplikasi selepas melahirkan. Sebelum lahir Diana juga terpaksa menahan kesakitan selama empat jam. Tetapi sekarang, dia mengalami sindrom mother blues yang agak teruk." 

"Sangat mengejutkan saya pada mulanya apabila melihat perubahan emosinya bertukar 360 darjah. Diana bersikap sangat defensif lebih-lebih lagi kalau saya pegang anak, dia akan sentiasa perhatikan saya."
Nampaknya, Farid Kamil kini berdepan satu lagi masalah baru dengan Diana Danielle yang bersikap defensif dan melihatnya seperti orang lain. 
 Nota Pink: Mungkin Diana Danielle banyak fikir...tue yang jadi murung dan pendiam....Kata orang tua2 yg lebih berpengalaman...kalau wanita dalam pantang atau lepas bersalin tak boleh fikir masalah ...betul tak?

 


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

12 comments:

  1. pengalaman kita masa bersalin anak pertama kan, kita tak suka langsung dengan dia.. puas jugak lah mak mujuk suruh susukan dia.. ntah.. adakah itu juga dipanggil meroyan?

    ReplyDelete
  2. ish btol ke ni?hope diana cpt sembuh

    ReplyDelete
  3. kesian kan! smoga mereka dapat mencari jln penyelesaian dgn baik.

    ReplyDelete
  4. mungkin dia rindukan ibunya, maklum le anak tunggal & ditantang bak minyak penuh..

    ReplyDelete
  5. moga cepat sihatlah hendakNya...

    ReplyDelete
  6. benda macam ni susah jugak nak cakap.yg paling penting kena sentiasa tenang dan jangan byk fikir.sokongan suami tu paling utama..:)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum sis
    kesian diana kan mesti dia pikir mslh family tuh

    Salam ramadhan & Selamat hari rayer maaf zahir batin

    ReplyDelete
  8. oooo..senang ye kalau perempuan baru bersalin ni kena sakit meroyan ni?

    ReplyDelete
  9. Cian Diana. Mungkin banyak sangat fikirkan masalah suami dengan maknya kot. Huhu.

    ReplyDelete
  10. Lepas bersalin mmg emosi wanita berubh.. Shami kna main peranan..jadi penyokong terkuat..dan pmberi smngt..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠