Kadar tol istimewa raya

Author : Cik Rose Cute | 7:26 AM | 20Total Comments |


FADILLAH (kiri) meninjau Pusat Pemantauan Aliran Trafik Lebuh Raya Utara-Selatan di Kuala Lumpur semalam.

KUALA LUMPUR - Sebanyak 17 lebuh raya bersetuju memberi diskaun dan rebat tol antara lima hingga 37.5 peratus sempena sambutan Aidilfitri bermula 7 hingga 9 Ogos ini.
Menteri Kerja Raya, Datuk Fadillah Yusof berkata, lima lagi lebuh raya akan turut menawarkan rebat tol sebanyak 20 peratus bagi pengguna kenderaan kelas 1 yang membuat bayaran tol secara elektronik pada 5 hingga 6 Ogos dan 14 hingga 15 Ogos ini.
"Diharap ia akan dapat memberi kemudahan kepada orang ramai," katanya pada sidang media selepas melancarkan kempen keselamatan jalan raya peringkat Kementerian Kerja Raya di Persada Plus di sini semalam.

Kredit KOSMO


Nota Pink: Seronok pulak dengar kadar tol turun 20 peratus sempena raya....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

20 comments:

  1. hhu.. mesti tak dpt nye.. sbb balik lambat.. huhu... xpe lah.. bg yg balik awl tu rezeki lah kan... hati2 memandu...

    ReplyDelete
  2. secara elektronik..?maksudnya guna touch n go ke?

    Nur balik kampung hari rabu kot..kira dah boleh dapatlah diskaun la ehh....hihihi

    ReplyDelete
  3. Boleh menjimatkan belanja kita

    ReplyDelete
  4. Okay la tu. Semangat sikit orang nak drive balik kampung. Hehe~

    ReplyDelete
  5. wahh tol pun ada rebat.. bagus la cam tu.. tetibe teringat masa deqla keja kat tol gombak dulu...huhu.. ;)

    ReplyDelete
  6. Nasib baik blk kg x kene tol.....

    ReplyDelete
  7. Haa untong la pada semua org yg nak blik raya tuh . Jimat duit .

    ReplyDelete
  8. Ha untong la pada sapa yg nk blik raya tuh . Jimatt skit .

    ReplyDelete
  9. Ha untong la pada sapa yg nk blik raya tuh . Jimatt skit .

    ReplyDelete
  10. 7hb ad disc eh?? yeaaaa....kite blk kg mlm raya..mtk2 ad la disc tu ahaks

    ReplyDelete
  11. kalau free lg bagus
    hahahhah
    selamat blk ganu CR

    ReplyDelete
  12. rezeki.. apa yang penting semua yang balik kampung menempuhi perjalanan yg selamat..

    ReplyDelete
  13. ohoiiiiiiiiiiiii,jimat duitku,haha

    ReplyDelete
  14. bagi lah potongan 50%. menarik sikit. hahaha. dorang pun dah untung banyak dah.. hari-hari ada je yang lalu highway.. :)

    ReplyDelete
  15. balik kampung xde tol pun... hehehehe.. wah.. bertukar2 header tuan blog yer

    ReplyDelete
  16. harap2 balik johor nnti dptlah potongan harga tu jgn sama je

    ReplyDelete
  17. salam K.CR..


    bagus diorg bt mcm ni..ehehe..maklum le..cma pun bayor tol jgk balik kmpung..^^

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠