Membalas Kunjungan Kalian

Author : Cik Rose Cute | 10:13 PM | 24Total Comments |
Assalamualaikum...

Rasanya dah lama aku tak membalas kunjungan kalian...dekat publish komen ada 150 komen..aku belum publish...Nampak gayanya...malam nie..aku akan settlekan dulu kunjungan kalian...baru aku sambung edit blog yg orang menempah.Kalau tunggu2 lagi banyak betul tak? huhuhu..

Dengan cara begitu aku menghargai kunjungan kalian ke sini...Korang sabar ya....tunggu kedatangan aku ke blog kalian...Macam mana nak kekalkan top 5 pengomen kalau asyik sibuk jer hihihihi..

Nota Pink: Baru separuh aku terjah blog yg singgah sini....besok sambung balik...nak masuk bilik zzzzz

okey...


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

24 comments:

  1. Hui.. Byk tuh... Selamat berkunjung... :-)

    ReplyDelete
  2. hehehhe jom singah meyingah hahha...kita tgu kedatangan akk..^___^

    ReplyDelete
  3. sha pun da lama xbls kunjungan korang

    meh join
    http://www.opzzpinky.my/2013/09/segmen-follow-me-by-sha-fd.html

    ReplyDelete
  4. hehehehe...sattlekan sikit-sikit...lame-lame kan habis...heheheh..bergayut kat nuff jap..ngee....

    ReplyDelete
  5. mama sehari tak on blog pun dah menimbun.. hihi,

    ReplyDelete
  6. laaaa...ciannye
    xpe..slow2 kayuh ye sis
    beznye sis terer edit blog
    tringin nak kuasai bidang tu

    ReplyDelete
  7. amboi 150..byk gila..pemes betul cik rose ni.hehe

    ReplyDelete
  8. pelan2 kak..Nur pun rasa lama tak berbalas kunjungan ni..hehehe

    ReplyDelete
  9. Terima kasih kerana sesekali masih mengunjungi blog saya....

    ReplyDelete
  10. Akak campur2 komen 10 entri pun tak sampai 150 komen... tahniah, blogger femes

    ReplyDelete
  11. yayy akak dah singgah blog cikna.. hehe..

    ReplyDelete
  12. CHAIYOK2 KAK..kunjg2 jom.dah solat ghorib ke

    ReplyDelete
  13. tak apa kak..pelan2 ja..kami setia menunggu kunjungan akak...hehe ;)

    ReplyDelete
  14. banyaknya komen.. terima kasih berkunjung ke blog aiza semalam.. :D

    ReplyDelete
  15. slow2 akak..
    naik beskal pun xpe.hehehe

    ReplyDelete
  16. slow slow jer kak..
    blog shark x kemana pn..
    hehe.

    ReplyDelete
  17. Banyaknya 150. Untuk berapa hari tu? Tak pernah dapat banyak macam tu lagi.

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠