14 September 2013

Lirik Lagu Relakan Jiwa : Hazama

Author : Cik Rose Cute | 12:25 AM | 18Total Comments |



Ku sangka hidupku
Selamanya kelam
Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta

Memaksa diriku
Menapaki jalan
Arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku

Kini kau pun hadir
Memberi cahaya
Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri
Menuntun hatiku ke palung asmara
Seakan ku hidup kembali dari matiku
Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari
Chorus
Ku relakan jiwa
Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkaulah nadi yang menghidupkan aku
Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku
Hati bukan untuk dimiliki
Tapi untuk dicintai dan mencintai
Ku relakan jiwaku padamu
Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari
Ulang Chorus
Seandainya waktu
Tak pernah pertemukan aku dengan dirimu
Akan ku biarkan mati hatiku selamanya
Hingga kau datang membangunkan aku
Ulang Chorus


Nota Pink: Memang best lagu nie...mendayu-dayu di telinga...

Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

18 comments:

  1. Belum pernah dengar lagu ni. Tapi KZ pun minat kat mamat ni.

    ReplyDelete
  2. sedap jugak lagu ni kan..:)tersuke plak la...

    ReplyDelete
  3. Cik Ros...lagu apa ni ya? Maaf, saya jarang radio.hehehe

    ReplyDelete
  4. ehehe....best....suka gak kat lagu ni :-)

    ReplyDelete
  5. hazama ni sedap juga suara dia kan cr

    ReplyDelete
  6. pernah dgr..tp slama ni xtau tajuk & penyanyinya...hihihi...

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠