Fizz Fairuz Dan Almy Nadia Kahwin Tahun Depan

Author : Cik Rose Cute | 2:47 PM | 11Total Comments |
Assalamualaikum....

Jodoh antara mereka berdua memang kuat....dah bermacam-macam isu timbul sebelum nie..akhirnya...mereka berdua membuat keputusan untuk kahwin tahun depan....Alhamdulillah...Amin...aku suka Fiz Fairuz dengan Almy Nadia...

fizz fairuz
Nampaknya dugaan, ujian dan kontroversi yang melanda perhubungan mereka selama ini tidak dapat memadamkan bara cinta di dalam hati masing-masing. Inilah namanya jodoh. Bergaduh besar mana pun, kalau dah tertulis, memang kahwinlah juga. Kata Fizz Fairuz:-
Kami dah bercinta semula. Saya tak nak tunggu lama-lama. Kalau tiada aral melintang, Insya Allah saya bercadang mahu menjadikan Almy sebagai isteri saya yang sah secepat mungkin.
Tapi sebelum tu saya perlu lah berjumpa dengan keluarganya dulu dan berbincang. Setakat ni tak ada apa-apa lagi. Tapi saya sebolehnya tak nak bertunang, nak terus nikah. Insya Allah saya rancang nak kahwin tahun depan,
fizz fairuz
Semoga kalian berdua cepat2lah nikah ya....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

11 comments:

  1. nana pun suka diorang berdua...:)

    alhamdulillah....moga dipermudahkan urusan fiz & almy...amin,,,

    ReplyDelete
  2. masih ada cinta antara mereka.. alhamdulillah... ;)

    ReplyDelete
  3. kalau dah jodoh tak kemana kan...bagus la macam tu kan

    ReplyDelete
  4. baguslah...kawen juga nnt
    almy tu nampak kurus sgt laa

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..kawin cpt kang jd lain pulak nanti

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah....dah memg jodoh korang...mcm2 puyla yng jadi sebelum tu...huhu

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠