26 December 2011

Randy Pangalila Takut Jarum rupanya...

Siapa tak kenal hero hensem niekan.....Macho2 dia takut jugak dengan jarum suntikan hihihi....aku baca pun dah nak tergelak tau....Jom! Baca kalau tak caya..



Orangnya berbadan sasa, kalau pengsan di sisinya, bisa saja kita digendong terus ke rumah sakit (hospital), namun di sebalik lagak gaya macho-nya, siapa sangka pelakon sinetron ‘Nada Cinta ‘ dan ‘Melody’, Randy Pangalila ini sebenarnya takut dengan jarum suntikan.

“Walaupun bentuknya kecil dan halus, tetapi menyeramkan. Ianya terus mengingatkan saya tentang jarum suntikan yang mampu menjadi penyebaran penyakit AIDS, “ujar pelakon muda berusia 21 tahun ini lewat detik hot.

Tambahnya lagi, walaupun fobia pada jarum suntikan, namun tidak bermakna dirinya menolak daripada disuntik. Malah dia pernah melalui pengalaman yang kurang menyenangkan ketika berhadapan dengan fobianya ini.

Menurutnya,  dia pernah trauma semasa hendak menderma darah semasa berada di sekolah menengah.

“Saya pernah berasa sangat sakit selepas menderma darah. Mujur perasaan itu reda selepas saya makan tiga pinggan mee,” ujar pelakon yang turut berlakon disamping Elfira Loy menerusi telefilem ‘Biar Mimpi Sampai Ke Bintang’.

hahaha...korang dah baca dah....Masa sunat tue...camna agaknya erk??....hihihi Smile Be Happy

Kredit By Oh Bulan

12 comments:

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠