Ular Sawa Makan Rusa

Author : Cik Rose Cute | 11:30 AM | 12Total Comments |
Hai! Smile Be Happy okey.....Besar betul ular sawa nie...boleh telan rusa....Kejadian nie berlaku dekat Selatan Florida......Orang kat sana berjaya menangkap Ular sawa betina sepanjang 5 meter kau.....dengan kita-kita pun boleh ular sawa nie telan....Eeee!! seramnya....Lebih memeranjatkan lagi  di dalam perut ular sawa tue ada pulak seekor rusa dewasa yang masih baik....Ular sawa main telan jerkan....betul2 seram....(Aku cuba bayangkan bila ular sawa belit aku dan telan aku....Eeeeii....menyeramkan....) Ular aku paling alergik......

 
Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa

Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa


Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa

Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa

Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa

Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa

Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa

Penemuan Seekor Rusa Dalam Perut Ular Sawa

Kredit Gambar By :Mamat


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

12 comments:

  1. besar betul nafsu ular tu..iskkkk

    ReplyDelete
  2. nengok gambar ni pun dah ngeri, eeeeei tak boleh lah dgn ular ni

    ReplyDelete
  3. MasyaAllah.. besarnya... menakutkan ni..

    ReplyDelete
  4. la. kenapa dorang bunuh ular tu ek. kesian ular tu pon nak idup jugak. :)

    ReplyDelete
  5. yeah! zie setuju dgn komen faizal. kenapa di bunuh ular tu. dia telan rusa je pun...bukan telan manusia

    kesian arr ular sawa tu. tak pepasal ke bunuh. sedih zie tgk taw

    ReplyDelete
  6. skroll laju2 pasal sy fobia dengan ular.haha

    ReplyDelete
  7. dasat betoi.
    nk termuntah menengoknye

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠