Tsunami 2012

Author : Cik Rose Cute | 2:04 PM | 8Total Comments |
Assalamualaikum...buat tatapan blogger cute.....
semalam aku mimpi tsunami
dahsyat!!

erm dalam tahun ni jer dah 4 kali mimpi tsunami atau  lebih kepada Ombak besar....Dalam mimpi tue semua manusia tidak dapat lari dari ombak besar tersebut.....panjat bukit pun tak dapat...masing2 dalam ketakutan...termasuklah keluarga aku.....Yang paling penting dalam mimpi tue...aku tercari-cari suami aku dan anak-anak aku....untuk memastikan mereka selamat.....korang pernah ke mimpi cam aku nie....??



errrrrr apakah maksudnye erk??


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

8 comments:

  1. mainan tidur je kottt kak..huhuhuhu


    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/12/posing-dengan-anak-sedara-perempun.html

    ReplyDelete
  2. tkutyer mimpi mcm ni.. tp klo ikut teori sains... 2012 mmg akn ada ombk besar y dasyat ka.. tp smuaya d tgn tuhan.. mudah-mudahan kt skluarga d bwh lindungannya...

    klo cik rose tgk kalendar islam 1 &15 ramadhan jth pd jumaat.

    ReplyDelete
  3. Salam, mimpi air ni, selalunya murah rezeki :) insyaAllah.

    ReplyDelete
  4. @LYAfrina

    YA KER lYA...nanti cik rose tengok...

    ReplyDelete
  5. semoga kita dalam lindungan YANG MAHA ESA...

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠