Doa Cinta

Author : Cik Rose Cute | 3:06 PM | 14Total Comments |
Ya Allah... 
Saat aku menyukai seseorang, ingatkanlah aku akan ada akhir antara kami agar aku tetap bersamaMu Yang Tidak Pernah Berakhir...

Ya Allah, 
jika aku mencintai seseorang, temukanlah aku dgn orang yg mencintaiMU lebih dari dia mencintai aku agar bertambah kekuatan cintaku pada diriMU..

Ya Allah, 
ketika aku sdg jatuh cinta pada seseorang, jagalah cinta itu agar ia tidak melebihi cintaku padaMU Yang Satu.. 

Dan sesungguhnya Ya Allah, 
ketika aku mengucapkan lafaz "aku cinta padamu", biarlah ku lafazkan itu pada insan yg hatinya tertaut padaMU agar diriku tidak jatuh dalam cinta yang bukan keranaMU... 

Sesungguhnya Engkaulah Tuhan Yang Maha Tahu apa yg terbaik buat dunia dan akhiratku.. Aminn..



Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

14 comments:

  1. Itulah yang kita harapkan selamanya :) amiinn

    ReplyDelete
  2. doa cinta yg membuatku tertawan.hehe..

    ReplyDelete
  3. suka sangat-sangat dengan doa2 ni.. :)

    ReplyDelete
  4. Amin!


    "bulan itu ..bulan cinta"...ops tetibe je..

    *sis,movie tu xbape seram,lawak adelah..kena tgk 2 kali bru bole fhm jln citer die...si afdlin yg director...

    ReplyDelete
  5. @Uchi kay-f @hmad

    Wah!!...Si afdlin mesti ceritanya lain macam sikit hihihihi

    ReplyDelete
  6. amin, moga segala doa cik rose akan dimakbulkan Allah

    ReplyDelete
  7. insyallah... semoga cinta pd si kekasih juga cinta pada Dia

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠