Gambar Bakal Isteri Apek(Khairul Fahmi)

Author : Cik Rose Cute | 12:46 PM | 48Total Comments |




Apa yang mahu dikata lagi? Sememangnya bakal isteri Khairul Fahmi, 23, adalah seorang gadis yang cantik dan OHBULAN! sendiri suka melihat raut wajah gadis kelahiran Kelantan ini.
Nampaknya khabar gembira sudah semakin hampir. Teka-teki mengatakan pasangan ini akan berkahwin pada hujung tahun ini semakin terjawab. Melalui laporan Kosmo! hari ini, Khairul Fahmi & Leuniey, 21, bakal bernikah diantara 28 Disember sehingga awal Januari 2013. Berita gembira ini dikongsi oleh bapa Apek, Che Mat Hussain yang turut menjelaskan bahawa tarikh sebenar akan diputuskan oleh Khairul Fahmi sendiri.
“Tarikh sebenar akan diputuskan oleh anak saya selepas beliau pulang daripada latihan dengan skuad kebangsaan. Harapan kami perkahwinan ini akan menutup semua kontroversi yang melibatkan anak saya,” jelasnya.
Berbalik pada Leuniey, gadis cantik berusia 21 tahun ini haruslah dicontohi oleh ramai orang muda. Disebalik segala kontroversi yang berlaku, Leuniey atau nama sebenarnya Nur Eilunie Natasha Nazri merupakan seorang pemilik butik pengantin dan tidak hairanlah jika kita lihat Leuniey rapat dengan Ezuwan Ismail, seorang pereka fesyen yang hebat.

P/S: Semoga Jodoh mereka berkekalan....


Jom Join SAYS Malaysia Dapat Free Rm 5.00


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

48 comments:

  1. semoga jodoh mereka berkekalan..insyaAllah

    ReplyDelete
  2. bgs la kan dieorg nie kawen..xde la apek nie asyik2 ade je kontroversi pasal die..letih dh dgr..;)

    ReplyDelete
  3. siyes cantik..kacukan cina ke ni??

    ReplyDelete
  4. wah..comelnya..orang kelantan jugak ke nyh:)

    ReplyDelete
  5. semoga kali sampai ke jinjang pelamin dan berkekalan ke akhir hayat

    ReplyDelete
  6. dulu menafikan..nowdays..mengiyakan...dah xde spekulasi dah..elok la dah ngaku...

    ReplyDelete
  7. sepadan lah tu. dua2 kelantan.

    ReplyDelete
  8. pg td dtg cam lain rupa blog nih..ptg lain pulak..ish rajin sungguh cr nih....
    ya mg mereka cpt kawen

    ReplyDelete
  9. Semoga perkahwinan mereka berkekalan...Amin...

    ReplyDelete
  10. rasanya tak lama lg disambar dek produser, cantik sangat

    ReplyDelete
  11. Apek tu baru 23..? tapi nampak mcm 33 kan..hihihih..

    mmg cantiklah bakal isteri dia ni...

    cepat2 nikah.. :)

    ReplyDelete
  12. Lawa....bagai pinang dibelah dua..

    ReplyDelete
  13. memang cantik !
    pandai apex cari bakal isteri
    sameee je korean face kan ;)

    ReplyDelete
  14. as salam rose

    putis sepong..cumey lotey..kalau pakai tusung lagi manis kan.. moga berbahagia :)

    ReplyDelete
  15. Kelantan sama Kelantan..ok ler tu.
    Kampung dekat senang nak balik raya..

    Tadi ada blogger tanya nak edit blog saya kasi alamat blog ini yek..tanpa kebenaran..hehehe
    http://feedproxy.google.com/~r/AntaraCintaPersahabatanAirmata/~3/9F9GyFmHAYc/ade-sape2-boleh-tolong.html

    ReplyDelete
  16. wah.. cantik ya.. :D
    tapi, aku gak tahu khairul fahmi.. hihi.. ^^

    salam kenal aja ya cik rose cute.. :)
    aku dari indonesia..

    ReplyDelete
  17. doakn untuk apex..jgn xjd lg sudah huhuhu~

    ReplyDelete
  18. bertuahnya apek..semoga jodoh mereka akan berkekalan hendaknya.amin..

    ReplyDelete
  19. bagus lah tu apek nak kawin..kasihan tengoknya..mcm-mcm gosip...

    ReplyDelete
  20. moge berkekalan lah mereka berdua hingga ke syurga. ;)

    ReplyDelete
  21. bertuahla.. mmg cantik orgnye kn

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum rose...moga jodoh kekal berpanjangan yer...:)

    ReplyDelete
  23. cantik... tp bkn itu syarat utama perkahwinan berkekalan...

    semoga pasangan ni selamat hingga ke jinjang pelamin n sama2 dpt memikul tanggungjwb, yelah pyh gk kalu dh jd terkenal ni...

    ReplyDelete
  24. salam sis.
    Nice info.
    Ole2 says 1 disini buat sis

    ReplyDelete
  25. Dalam dok tak ngaku tu akhirnya!!! Hmm doakan yg terbaik ja la ntuk depa

    ReplyDelete
  26. Mmg ctk kak..tahniah apek yg akan melansungkan pkhwnan

    ReplyDelete
  27. mornink cr..
    memang cun leuniey ni ;)

    ReplyDelete
  28. comey adik ipor ni...oppss..terlebey suda...

    ReplyDelete
  29. makasih banyak atas semua info nya gan ,,,,,,,,

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠