Emma Maembong

Author : Cik Rose Cute | 3:04 PM | 40Total Comments |
Emma  Maembong antara artis baru yang cepat namanya melonjak naik, dia mulai dikenali dalam drama Kau Yang Terindah, dengan wajah yang cute (kacukan melayu Scottish) ramai yang nak tau siapa Emma Maembong. Lakonan dia yang banyak menangis dalam drama itu juga memperlihatkan Emma boleh pergi jauh dalam dunia senilakon. 
Bukan saja berbakat dalam lakonan namun dia berdarah seni, ayahnya seorang pelukis terkenal negara juga. Emma juga boleh melukis macam ayahnya.

Selepas gambar panas tu tersebar Emma mengakui dia tertekan dan menangis kerana tidak menyangka gambar lama itu telah disebarkan oleh pihak tertentu. Hanya dia dan rakan terdekat saja menyimpan gambar semasa dia berumur 16 tahun.

Apa kata Emma,
Gambar-gambar tersebut dirakam ketika percutian bersama keluarga dan teman-teman, termasuk teman lelakinya beberapa tahun dulu. Dan lelaki bercermin mata besar yang berpakaian merah sedondon dengannya ialah adik kandungnya.
“Sedih sgt dgn org2 skng. Lain yg emma ckp lain yg di tulis. Tp tak apa. Pasal gamba2 tu mmg la salah emma sbb ambik gamba mcm tu, tp tu masa budak2 bukannya ema ada otak sgt pon masa tu, dlm hidup kita masing2 ada kisah silam dan sejarah hidup pahit dan manis yg kita xblh padam tp ambik tu semua sebagai ajaran.
Masa zaman remaja apa kita buat semua xfikir guna otak asalkan kita puas hati dgn apa yg…kita buat xfikir pon pasal org lain. tp bila dah besar baru la kita mula berfikir mana salah mana betul. jadi ema mintak maaf pasal semua tu. semua manusia ada salah yg diorg buat xdpt di padam tp sama2 la kita kasi peluang dan tolong mereka berubah, bukan dgn cara mengata, mengutuk dan menghina.
ema manusia biasa sama je mcm korang semua. ema xpenah mengaku diri ema ni artis atau model atau apa2 pon. Bagi ema kita semua ni sama je level yg sama. sbb tu ema layan korang semua mcm kawan ema. Sapa nk kawn dgn ema,ema ok je sapa yg xsuka ema. Ema mintak maaf dan ampun kalau ada buat salah. May allah bless us. Salam :’)
sumber : gua.com.my
komen Emma di murai com.my
“Orang akan lihat saya seolah-oleh seperti perempuan sosial tetapi hakitkatnya saya hanya berpakaian seksi dengan memakai seluar pendek dan bercium serta berpeluk sahaja. Tiada apa yang perlu diperbesarkan.
“Malah saya berpeluk dan bercium dengan seorang lelaki yang sama iaitu kekasih saya sahaja. Saya dan kekasih saya sudah berkawan sejak dari sekolah lagi, namun kami sudah pun menjalinkan hubungan cinta yang serius sejak dua tahun yang lalu.
“Lagipun kini saya sudah berubah dan telah pun cuba berubah dengan tidak lagi memakai pakaian seksi serta tidak beraksi seperti di dalam foto itu lagi. Hukumlah diri saya sekarang, bukan hukum kisah silam saya,”
Nantikan pula drama lakonan Emma dalam Rindu Rania, dia berlakon dengan Karl Shafek, Erry Putra, tak lama lagi….

Kredit By Nurisz

My Note: Emma nie memang cantik....ingat pulak Sofea Jane masa muda kikiki ada iras2 sikitkan....



Jom Join SAYS Malaysia Dapat Free Rm 5.00


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

40 comments:

  1. YUP..LAWA EMMA NIE.MCM SOFEA JANE..:)

    ReplyDelete
  2. mmg cantik orgnya..tapi saya tak kenal siapa dia...hihi

    ReplyDelete
  3. wallhualam, tp tak boleh percaya media massa sgt sekarg bnyak putar belit

    ReplyDelete
  4. xpasan la dia ni yg mana haha...ker drama tu yg wani xtengok haha

    ReplyDelete
  5. emma ni cantik..boleh pegi jauh, asalakn jga disiplin dan xbsar kpala..

    ReplyDelete
  6. selama ni tak kenal pun,,,

    ReplyDelete
  7. aah ada rupe sofia juga kann ..
    tapi tulah , bila dah buat nak menyesal skrg x guna lagi .. kena redha dan tanggung semua ..

    pengajaran buat dia dan remaja2 diluar sana .. jgn sesuka hati amik pic ..lepas tuu kawan2 simpan .. bila gaduh @ sebagainya dia leh jual @ jadi macam nie .. siapa susah dan malu kalau bukan diri sendiri ..huhu

    ReplyDelete
  8. Muka dia macam budak kat sklh saya, sebijik pulak tuh.. cantik

    ReplyDelete
  9. Dunia hiburan, biasalah takkan lari drpd sebarang gosip. Yang terbaru, pasal nama nya yang tak kena pulak.

    ReplyDelete
  10. haha.kenapa nama dia macam tu ye..hehe

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum rose...yer la memang nampak cantik n mcm Sofea Jane plak...:)

    ReplyDelete
  12. hana yg permpuan nie ley jtuh cinta tgk dia, kalo laki tak thu la cm ne ;) hehee..

    ReplyDelete
  13. seriyes, jaa first time tau pasal dia... sebelom ni x kenal laa... tengkiu share!

    ReplyDelete
  14. laa..ingtkan pelakon indonesia..rupanya dari Malaysia ye.. nampak sgt nur lama tak tgk tivi..huhuhuh

    ReplyDelete
  15. Mmg cumei pon emma nih..cantek tgk ms dia blakon d slot akasia tuh

    ReplyDelete
  16. kesian dia...tp cantek la dia ni :)

    ReplyDelete
  17. kan?
    ada jugak tgk foto tu mmg nmpk mcm sosial lah..tp ai suka lah tgk muka dia,wpun bulat tp cute & cantik kan,waktu dia nangis pun nmpk comel je..wpun merah hidung2.hehehe

    ReplyDelete
  18. dana kenal ngn akak emma nih sbb dia ada jual dx korset kt dana, akak dia mmg cantik tp emma ni lg cantik kot sbb dia nyer mata yg coklat cam mak dia...

    biaslaah dunia artis nih, bile nampak naik skit ada jelah yg dngki..

    ReplyDelete
  19. wahhh kak rose mcm minat kat emma tu je heheheh ;)) na pun suka dye CUTE! muka dye manis mcm gula-gula kapas!

    ReplyDelete
  20. cantik dia ni..tgk dia ni mcm seiras kwn deqla pulak..entah ada la kot sama tu..hihi...cantiknye dia bertdg..tp syg kalo still prangai cmm dulu..seksi n sosial..huhu

    ReplyDelete
  21. kalu dah benar2 berubah kepada yag lebih baik kini, kita patut beri ruang & peluang pada emma ni

    ReplyDelete
  22. dia blakon cite apa ek..yana msih tak kenal lh pelakon nie ...

    ReplyDelete
  23. DAH JADI PUBLIC FIGURE MMG DR DULU ADAB KENA JAGA..so tulah risikonyer..

    ReplyDelete
  24. beselah,dah jadi retis mulalah org dok memunggah cerita2..

    btw..mmg cantik minah ni.. kenal pun mase citer kau yg terindah kt tv3 tu..

    ReplyDelete
  25. Hmmmm..speechless. Risau plak komen lebih2 kang termengata kang bertambah dosa...

    ReplyDelete
  26. saya mmg tak kenal dia lansgung..pestaim tengok..tp ada ayat dia yang memang tak boleh terima la..seolah2 dia menghalalkan apa yg mmg dah haram.."bercium dan berpeluk jer" "dengan lelaki yg sama kekasih saya" OMG!! bukan suami ok! dan bukan masalah hukuman manusia..tak payah nak minta ampun maaf sgt dgn manusia..keampunan Allah tu lg penting..mmg tu kisah silam dia..dan semoga dia bertaubat..cuma statement dia tu agak kureng..

    ReplyDelete
  27. ada iras2 nga sofia jane eh... tak tgk pun citer tu~

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠