Mengenai Wanita Melalui Bulan

Author : Cik Rose Cute | 2:59 PM | 27Total Comments |
Jom Kita Tengok Apa korang punya....

WANITA TANAH
Taurus ( 21 April - 20Mei ) , Virgo ( 24 Ogos - 23 Sept ) dan Capricon ( 22 Dis - 20 Jan )
Seorang yang boleh dijangka,berwibawa dan praktikal penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan sikap berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa


WANITA API 
 Aries ( 21 Mac - 20 April ) , Leo ( 24 Julai - 23 Ogos ) dan Sagittarius ( 23 Nov - 21 Dis ).

Dilahirkan sebagai pemimpin Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya. Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris. Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar. Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan. Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan


WANITA ANGIN  
Gemini ( 22 Mei - 21 Jun ) , Libra ( 24 Sept -23 Okt ) dan Aquarius ( 21 Jan - 19 Feb )

Berterus terang,berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan. Berfikiran terbuka, mempunyai daya imaginasi dan inovatif,bagi mereka segalanya boleh dicapai. Bergaya, tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh. Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik. Sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul, untuk berkonfrantasi. Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka. Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja


WANITA AIR  
 Cancer ( 22 Jun - 23 Julai ) , Scorpio ( 24 Okt - 22 Nov ) dan Pisces ( 20 Feb - 20 Mac )

Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju .Mereka ini dipandu oleh perasaan hati .Mempunyai sifat mudah bersimpati. Berdaya imaginatif sentimental Mempunyai perasaan yang berubah-ubah,berhati-hati ,tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri


P/S:Hari nie cuaca sungguh indah....
ha....korang yg mana hihihi...aku pisces kikiki





Jom Join SAYS Malaysia Dapat Free Rm 5.00



Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

27 comments:

  1. Ohh..hehe..nice sharing..terima kasih sudi share.

    ReplyDelete
  2. oshin gemini dan majoriti nya sama macam apa yang diperkatakan hihi romantis dan manja ??? emmm untuk yang halal je kot :p

    ReplyDelete
  3. Salam,,

    samalah kite pisces.sekepala lah errk! ^_^

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum rose....menarik ni n mama pun dalam kategori wanita air sbb mama berbintang cancer...:)

    ReplyDelete
  5. puas cari.. rupanya deqla wanita air..hihi...

    p/s :kak, ni dia gmbr kwn deqla yg iras2 emma maembong tu..

    http://norumara.blogspot.com/2012/10/ada-iras-emma-maembong-tak_24.html

    ReplyDelete
  6. haha..sy wanita air..wanita air mata..

    ReplyDelete
  7. saya Aries wanita api..hehehhee...

    ReplyDelete
  8. kita Wanita Angin - Aquarius...hehe

    ReplyDelete
  9. wah! saya wanita tanah.
    byk yg betul la..
    thanks for sharing yer

    ReplyDelete
  10. adoiyaiii k.ros..
    gerun aih bila baca wanita api tu.kihkihkih

    ReplyDelete
  11. saya dari SEGMEN: Jom tingkatkan follower sampai lebam. Ok,tau benda dah lama.
    1st-TQ sebab follow.
    2nd-Sorry lambat sebab takde internet connection.Ahakssss. PEACE
    3rd-Follow anda balik ^^

    ReplyDelete
  12. Nur wanita api..!
    bunyi mcm ganas je..hihihi

    ReplyDelete
  13. mihmihmih..wanita api la. haha. sme la cik nur! kiki

    ReplyDelete
  14. Wah menarik.. Saya kategori "Wanita angin".. TQ kerana berkongsi..

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠