Miera Liyana Nak Bertunang???

Author : Cik Rose Cute | 9:33 AM | 18Total Comments |
Selamat Pagi blogger Cute.....Korang ada baca Metro Ahad yang sudah....Pasal Miera Liyana Gan Shah Jaszle tue.....Dia gitahu kat Metro....Shah Jaszle ajak dia bertunang......Sebelum tue....kan ada gosip yang tersebar Di tenet gambar dia bergambar mesra dengan sorang mamat nie.....Kesian kat mamat nie.....

Kesian kat mamat nie.....hensem mamat nie..nama dia  "Lash Mokthar"...Si Lash nie terasa sebab Miera Liyana menyatakan kat Metro "Miera Liyana meminta rakan yang di gosipkan bersamanya iaitu Lash Mokthar  agar tidak salah faham perhubungan mereka berdua dengan layanannya terhadap jejaka itu.Miera Liyana juga menyatakan hubungan mereka sekadar teman biasa walaupun bergambar mesra.....Ada pulak gitu....hihihi kalau korang tidak ada apa-apa hubungan yang rapat  nak ke bergambar berpeluk-peluk dengan lelaki?? Kalau aku tak nak....buat rugi jer.....Padahal gambarnya dengan mamat nie...dah tersebar kat tenet dengan bermacam-macam aksi diaorang berdua nie berposing....


Sebelum nie tak pernah dengar gosip Shah Jaszle dengan minah nie...tup-tup nak ajak bertunang hihihi....kita tunggu dan tengok betul takk?? kalau betul...semoga Allah permudahkan jodoh mereka....betul tak...Miera Liyana nie...baru 18 tahun.....boleh ke jadik isteri mithali....kot2 kawin baru setahun 2 tahun dah cerai-berai...korang layan jerlah.....


Nak Tempah edit blog Comel Dan kemas dengan harga murah Tekan Sini Tau..ツ

18 comments:

  1. yunk, selepas gamba miera dgn mamat mata stim tu tersebar. tup tup berita miera n shaz umumkan dorg officially couple kat murai.com.

    now nk bertunang. perghhh! congrats la kalau gitu. hehehe. BTW, time miera gtaw media sald org couple kan, bukan main hepi lg dia.

    akhirnya bercouple dgn jejaka yg dia dok usha dr kecik. ceh :D

    ReplyDelete
  2. no komen

    tapi tgk mak dia pun mcm tak kesah je ape anak dia buat. huhuhu

    ReplyDelete
  3. dunia retis ni..mcm2 peseng..ish2..

    ReplyDelete
  4. btul la kak..tak pernah lak dgr gosip sal diorg ni..hurmm kene tggu dan dgr btul ke tak huhhuuhu

    ReplyDelete
  5. biar betul..bila masa pulak dia org bercinta..propa jer kot..*_*

    ReplyDelete
  6. tup-tup cakap nak tunang dengan saya. camne kak??hahaha. :)

    ReplyDelete
  7. awainya nk tunang.. dia muda lg kan..

    ReplyDelete
  8. Hihihi mcm2 la artis Malaysia ni

    ReplyDelete
  9. @NM02

    Ya la...mak dia pun tak ambik kisah....

    ReplyDelete
  10. @Bui Junaidi

    Entah la Bui...Cik rose pun terkejut jugak....tak ada gosip pun pasal mereka nie...tup2 nak tunang apa kess!!!

    ReplyDelete
  11. @faizal mohd

    hihihi dah jodoh Faizal gan dia...Akak sokong jer..

    ReplyDelete
  12. @IntaNBerliaN

    Muda lagi baru 18 tahun...Nasi pandai ke nak masak hihihi

    ReplyDelete
  13. dunia artis memang sukar utk difahami ;)

    ReplyDelete
  14. aik tak dengar apa berita pun tetiba nak bertunang dengan shah jaszle dah.huhu.

    ReplyDelete

●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
terima kasih kerana korang Ikhlas Memberi Komen...Lambat Atau Cepat...Cik Rose Akan terjah blog Korang...
Semoga kita sama - sama ikhlas berkawan di alam maya Bersama mahabbah cintaNYA
●▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬●
"⎝⓿⏝⓿⎠JAZAKUMULLAH"⎝⓿⏝⓿⎠